  • 1. Data: 2003-07-14 18:06:51
    Temat: Przelew USA->mBank, jak najtaniej???
    Od: "Grzegorz Maczuga" <m...@s...uci.agh.edu.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow(ki)

    Mam pytanie tak jak w temacie. Jak z USA najtaniej przelac pieniadze na
    konto w mBanku np. lub walutowe np. w PKOSA. Pozdrawiam

    Grzegorz

  • 2. Data: 2003-07-14 18:21:26
    Temat: Re: Przelew USA->mBank, jak najtaniej???
    Od: "Jarek Granat" <j...@a...lublin.pl>

    > Mam pytanie tak jak w temacie. Jak z USA najtaniej przelac pieniadze na
    > konto w mBanku np. lub walutowe np. w PKOSA. Pozdrawiam

    Naturalnie, sposob przekazy pieniedzy zalezy to od wysokosci kwoty.

    Ale skoro narzucasz, ze pieniadze maja trafic na konto w banku to rozumiem,
    ze pytasz o SWIFT, ktory w USA jest drogi. To tez mozna zrobic na kilka
    sposobow, ale tez wszystko zalezy od wysokosci kwoty przelewu.

    Jarek

  • 3. Data: 2003-07-14 18:57:48
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <beurg5$jgd$1@inews.gazeta.pl>, Grzegorz Maczuga wrote:
    > Witam Szanownych Grupowiczow(ki)
    >
    > Mam pytanie tak jak w temacie. Jak z USA najtaniej przelac pieniadze na
    > konto w mBanku np. lub walutowe np. w PKOSA. Pozdrawiam

    W USA to przelewy to sa potwornie drogie i stosunkowo rzadko
    stosowane, tam sie stosuje raczej czeki.
    Taki zacofany pod wzgledem bankowosci kraj.

    Najtaniej wiec bedzie wyslac czek poczta do Polski.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl