  • 1. Data: 2007-01-26 15:59:57
    Temat: Przelew do Chin z mBank
    Od: "Łukasz" <l...@w...pl>

    Witam
    W ciągu kilku dni muszę dokonać przelewu na konto w Chinach.
    Robię to po raz pierwszy i nie chcę spowodować jakiejś pomyłki.
    W przelewie zagranicznym z mBiznes konta nie ma pozycji swift, który
    dostałem na fakturze proforma. Czy nr ten nalezy wpisać w pole rachunku
    bankowego?
    Czy do nr bankowego należy dodać jeszcze jakieś oznaczenia identyfikujące
    bank odbiorcy? I ostatnie, może ktoś wie ile banków pośredniczących może
    brać jeszcze udział w takim przelewie? Chodzi oczywiście prowizje
    dodatkowe. Przelew w dolarach.
    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2009-08-26 12:01:56
    Temat: Re: Przelew do Chin z mBank
    Od: "Infotimes" <infotimes@WYTNIJ_TOinfotimes.pl>

    Kilka informacji na temat jak idą pieniądze przelewane do banków zagranicznych:
    http://infotimes.pl/subpages/przelew_do_chin.html

    , czyli całe zamieszanie z bankami korespondentami (banki pośredniczące)