  • 11. Data: 2009-08-22 05:14:23
    Temat: Re: Przelew pieniędzy UK > PL
    Od: xbartx <r...@g...com>

    On Aug 21, 10:16 pm, games <g...@g...home.pl> wrote:
    > Krzysiu pierdolisz glupoty takich bankow jak alior to ja przezylem z 10
    > jedyne co po nich zostalo to smrod.

    "Lepiej milczeć i udawać idiotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie
    wątpliwości."

  • 12. Data: 2009-08-22 07:23:54
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h6n2af$ej5$1@news2.ipartners.pl

    > Pamietam taki bank-Pierwszy Komercyjny z Lublina, ktory po sanacji przez
    NBP
    > byl wspanialym bankiem w latach 90 do lokowania depozytow. bank
    komercyjny,
    > ktory wlasciwie podlegal NBP i placil duzo wieksze stawki od konkurencji,
    > potem sprzedany i sie skonczylo.

    Jaki to bank był?
    Komercyjny, podlegający pod NBP? - to jakaś hybryda partnerstwa publiczno -
    prywatnego w dziedzinie bankowości? ;)

  • 13. Data: 2009-08-22 07:24:32
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx"
    s.googlegroups.com

    > "Lepiej milczeć i udawać idiotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie
    > wątpliwości."

    Mądrego to i miło poczytać.