  • Data: 2007-05-09 04:15:40
    Temat: Przelew pieniedzy - kanada
    Od: "ps" <s...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Czy ktos moze mi doradzic jak rozwiazac ponizszy problem?
    Na stale mieszkam w Kanadzie. W Polsce mam wraz zona mieszkanie, ktore
    planujemy sprzedac. Jak dokonac transferu pieniedzy do Kanady?
    Dodam iz obecnie moja zona mieszka w polsce, a na stale przyjezdza do
    Kandady w najblizszym czasie (sprzedaz mieszkania i inne formalnosci). Czy
    jest mozliwosc przelania pieniedzy, czy moze czek (tak popularny za
    oceanem)? Suma to okolo 100 tys CAD $. Jak sprawa prowizji bankowych? Ile
    to trwa? Rozne inne tego typu rzeczy o ktorych nie wiem a ktos mi cos
    podpowie....W walizce przewoz pieniedzy nie wchodzi w rachube.

    z gory dziekuje i pozdrawiam
    PS