  • 11. Data: 2002-08-01 14:25:01
    Temat: Re: Przelew - przygoda.
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

    > a maz naczenie ze to byl rachunek w PKO BP prowadzony (tan na ktory mialem
    > wplacic??)

    Ma. Na rachunki w innych bankach maja chyba "1%, nie mniej niz 5 zl".

    A 25 jest zaporowe i tyle.

    MJ

  • 12. Data: 2002-08-01 17:40:10
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > "AMRA" <a...@a...com> writes:
    >

    > A 25 jest zaporowe i tyle.

    W Millennium wplata na rachunek w innym banku gdy wchodzisz z ulicy (bez
    konta) = 30 zlotych.

  • 13. Data: 2002-08-01 17:43:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "corner"

    > W Millennium wplata na rachunek w innym banku gdy wchodzisz z ulicy (bez
    > konta) = 30 zlotych.

    w Millennium znalazlem sie niedawno po przeniesieniu z Gdańskiego
    poszedlem zapytac o numer jaki teraz mam - pani napisala mi go na kartce -
    rownie dobrze mogla swoj zapisac ;-))
    Dopiero pozniej kolezanka mi wyjasnila ze jakby dysponentk awlaczyla jakies
    drukowanie to zaraz system by mnie skasowal na 10 zl
    - w bankomacie tez saldo mozesz zobaczyc, ale wcisniesz klawisz drukuj - od
    razu leci oplata
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-08-01 18:24:34
    Od: "paulos23" <NOSPAMpaulos23@.pl>

    Zamiast tyle łazić i się pocić pod pachami wsiadłbyś do metra - dojechał do
    stacji Świętokszyska - potem spacerkiem na Królewską do komputerka w multi i
    do pana za ladą i ładne potwierdzenie z pieczątką za 0 pln.
    I w metrze chłodno :)

    A 7 zł na pivko w drodze powrotnej.

    paulos23

  • 15. Data: 2002-08-01 19:03:45
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Paranoja jak dla mnie jestto, ze uczelnia nie zobowiazala banku
    > do nie pobierania oplat za plate na swoje konto (nawret jesli jest w PKO
    BP)

    A co to za uczelnia ? :->>

    "Zobowiązania kosztują".
    Dlaczego studenci mający konta
    w innym banku mają do Ciebie dopłacać.

    BAH

  • 16. Data: 2002-08-01 19:06:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > "Zobowiązania kosztują".
    > Dlaczego studenci mający konta
    > w innym banku mają do Ciebie dopłacać.

    To w takim razie uczelnia moze dla wygody otworzyc konto w tym banku. Ja to
    jeszcze - ale co ci ludzie z zaczonych robia to nie wiem ;)

  • 17. Data: 2002-08-04 19:25:02
    Od: farcaul <f...@o...pl>

    > sily. Pytam sie a dla klientow ile?
    > - Pan tez jest naszym klietnem ;) Tyle samo.

    tylko jedna poprawka - jako klient robisz wplate za 0 zl i przelew za 4zl -
    wiec jednak mniej :)

    f.

  • 18. Data: 2002-08-04 20:42:35
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > tylko jedna poprawka - jako klient robisz wplate za 0 zl i przelew za
    4zl -
    > wiec jednak mniej :)

    to mnie oszukala ;)_