  • 1. Data: 2005-08-03 18:40:21
    Temat: Przelew z Hiszpanii - Multibank i Raiffeisen
    Od: Solos <"michalr79[WYTNIJ_TO]"@tlen.pl>

    Witam,

    jakis czas temu otrzymalem przelew z Hiszpanii (niestety nie wiem z
    jakiego banku). Podalem wtedy numer konta w Multibanku. Gdy pieniedze
    doszly, okazalo sie, ze ponioslem koszty przelewy w wysokosci 10 euro (o
    ile sie nie myle firma, ktora przelewala mi pieniadze miala ustawione
    gdzies tam, ze koszty przelewu maja byc dzielone na wykonujacego i
    odbierajacego przelew). Jakis czas pozniej nie chcac ponoszac takich
    kosztow podalem tej samej firmie numer konta w Raiffeisenie. Warunki
    przelewu firma miala ustawione takie same, a wiec koszty przelewu
    dzielone na obie strony. Ale pieniedze doszly i nie ponioslem zadnych
    kosztow przelewu. Czy ktos moglby mi wyjasnic dlaczego tak moglo byc?

    Pozdrawiam,
    Solos

  • 2. Data: 2005-08-03 19:15:42
    Temat: Re: Przelew z Hiszpanii - Multibank i Raiffeisen
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dcr32t$kvl$1@inews.gazeta.pl>, Solos <"michalr79
    [WYTNIJ_TO]"@tlen.pl> says...
> [...]
    > dzielone na obie strony. Ale pieniedze doszly i nie ponioslem zadnych
    > kosztow przelewu. Czy ktos moglby mi wyjasnic dlaczego tak moglo byc?

    Od 30 maja Polska oficjalnie przystapila do STEP2

    AP

  • 3. Data: 2005-08-03 20:17:04
    Od: Solos <"michalr79[WYTNIJ_TO]"@tlen.pl>

    AP wrote:
    > Od 30 maja Polska oficjalnie przystapila do STEP2

    I co to praktycznie znaczy?

    Pozdrawiam,
    Solos