  • 11. Data: 2004-01-14 23:28:36
    Temat: Re: Przelew z USA do Polski (SWIFT)
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Zobacz oferte www.moneybookers.com ewentualnie www.ikobo.com

    --
    Franz

  • 12. Data: 2004-01-14 23:32:49
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > Może mi ktoś wytłumaczyć sens/powody tego podwójnego przewalutowania?
    > Poza tym, że ktoś musi po drodze po prostu znowu zarobić.

    No widzisz... sam doszedłeś do tego o co biega ;)
    Żeby było śmiezniej to na tej grupie były już historie o tym jak przelew
    walutowy z BPH PBK do PeKaO szedł przez Amsterdam ;)

    > PS. Absurdem jest poza tym, że żeby założyć subkonto walutowe w Pekao SA
    > trzeba na nie wpłacić 100$.
    Jaki absurd?? A po co komu puste konto walutowe :))) ?

    --
    Franz

  • 13. Data: 2004-01-14 23:39:13
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl> napisał(a):

    > To w Polsce są bankomaty z których można podjąć $ ? :o

    W Krakowie na lotnisku w Balicach jest taki co wydaje dolce, bez
    przewalutowania - sprawdzone empirycznie :))
    Podobno na Okeciu jest taki co wypluwa i dolce i ojro :))
    Moze w Mariottcie albo Sheratonie tez taki postawili dla picu.

    --
    Franz