  • 1. Data: 2007-11-02 09:51:50
    Temat: Przelew z rachunku karty BZWBK
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    Witam! Do tej pory w BZWBK mialem konto24.pl oraz konto oszczednosciowe. Mam
    do nich oczywiscie dostep przez internet i moge dokonywac wszystkich
    transakcji. Niedawno dostalem KK MC Silver i ona tez pojawila sie w BZWBK24.
    Problem mam tylko z tym ich "przelewem z rachunku karty".
    Otoz pod zakladka "przelewy" mam do wyboru przelew jedynie z konta24.pl albo
    z oszczednosciowego. Co musze zrobic, zeby moc dokonywac przelewow z KK? Uda
    mi sie to zalatwic przez telefon?

  • 2. Data: 2007-11-02 16:10:47
    Temat: Re: Przelew z rachunku karty BZWBK
    Od: fulmen <k...@g...com>

    On Nov 2, 11:51 am, "bartekE320" <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > z oszczednosciowego. Co musze zrobic, zeby moc dokonywac przelewow z KK? Uda

    Czesc,

    wybierasz przelew zewnetrzny i tam masz mozliwosc wybrania rachunku
    karty kredytowej z ktorego mozesz wyslac pieniadze na inne konto do
    innego banku lub na wlasny rachunek.

  • 3. Data: 2007-11-02 18:47:42
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    fulmen napisał(a):

    > Czesc,
    >
    > wybierasz przelew zewnetrzny i tam masz mozliwosc wybrania rachunku
    > karty kredytowej z ktorego mozesz wyslac pieniadze na inne konto do
    > innego banku lub na wlasny rachunek.

    tak, ale tylko pod warunkiem ze doradca w oddziale podpial rachunek
    karty do usług, jak nie to musisz isc do dowolnego oddzialu w tym celu

  • 4. Data: 2007-11-03 14:08:58
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "fulmen" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > wybierasz przelew zewnetrzny i tam masz mozliwosc wybrania rachunku
    > karty kredytowej z ktorego mozesz wyslac pieniadze na inne konto do
    > innego banku lub na wlasny rachunek.

    haha, myslisz, ze nie probowalem?