    From: Michal <s...@j...be>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew z zagranicy na zamknięty rachunek
    Date: Wed, 26 Jul 2006 16:55:43 +0200

    Witam,
    dziś znajomy przelał mi z zagranicy pieniądze na rachunek, który zamknąłem
    kilka tygodni temu. Moje konto było prowadzone przez bank Nordea (polski),
    jego natomiast jest przez Nordeę szwedzką. Domyślam się, że pieniądze wrócą
    do niego, jednak chciałbym się dowiedzieć, ile to może potrwać i ile taki
    "ping-pong" może kosztować. Infolinia Nordei polskiej nie potrafiła
    niestety na te pytania udzielić odpowiedzi.

    Michał