  • 11. Data: 2011-11-26 15:28:32
    Temat: Re: Przelew z zagranicy w EURO na konto ROR w PLN
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Piotr C. wrote:

    > U mnie 5. Może masz konto firmowe i jest inaczej.

    Na firmowym jest 5.

  • 12. Data: 2011-11-26 22:28:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jar739$f8d$...@n...news.atman.pl...

    > Pamiętaj, że z OKO można wybrać kasę bez prowizji raz w miesiącu. Jeżeli
    > chcesz częściej działać to załóż ROR w Euro.

    Dodam tylko, że jeśli nie jest problemem zmiana numeru rachunku, do każdej
    operacji gotówkowej możemy otwierać nowe OKO (ja np. tak czasami robię).
    Równocześnie można mieć dwa aktywne OKO EUR. Zamykamy i otwieramy on-line
    bez opóźnień.

  • 13. Data: 2011-11-27 15:49:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-11-26 10:58, Sławomir Szyszło wrote:
    > Trzeba też zwrócić uwagę, żeby podał właściwą nazwę właściciela rachunku

    To jest o tyle zabawne ze w mojej nazwie istnieje literka nieznana poza
    PL. I co wtedy?

  • 14. Data: 2011-11-27 18:16:56
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 16:49:26 +0100, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >To jest o tyle zabawne ze w mojej nazwie istnieje literka nieznana poza
    >PL. I co wtedy?

    Wtedy wstawia się L - SWIFT obsługuje tylko znaki ASCII o ile mi wiadomo.
    Ważne, żeby nic nie zgubili - np. nie wpisali samego nazwiska czy samego
    imienia. A jeśli masz DG to nazwa ma wyglądać tak samo jak masz to zapisane przy
    rachunku.

    --
    Sławomir Szyszło