  • 1. Data: 2005-01-23 20:22:57
    Temat: Przelew za granice
    Od: "sinc@interia" <s...@i...nie.net>

    Witam
    Potrzebuje przelac 10 dolców i mam takie dane:

    To pay us directly, you can transfer money to:
    IBAN NL49 INGB 66.84.12.461
    Postbank, account number 25.15.587
    Please state the ordernumber in your remarks
    Mail us for additional banking information

    Czy są wystarczajace i jak moge wykonac taki przelew?

    pozdr
    SinC

  • 2. Data: 2005-01-24 19:22:59
    Temat: Re: Przelew za granice
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

> [...]
    > Please state the ordernumber in your remarks
    > Mail us for additional banking information
    >
    > Czy są wystarczajace i jak moge wykonac taki przelew?

    Olej tę płatność, bo za przelew zapłacisz więcej