-
1. Data: 2016-04-08 07:58:31
Temat: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
Od: m...@g...com
Witam,
w sierpniu zleciłem przelew na zaliczkę za 3 apartamenty (łącznie 25 osób się
"zrzucało"), wszystko ok -przelew dotarł.
Na początku marca zleciłem przelew z drugą częścią pieniędzy(zgodnie z terminami
itp)na ten sam numer konta - przelew do dziś nie dotarł. Przelew z mbanku do HSBC
Wielka Brytania.
Jutro powinniśmy zaczynać urlop, wczoraj dostałem maila od właścicielki
apartamentowca że nasza rezerwacja została anulowana ze względu na brak
zaksięgowanego przelewu na jej koncie.
Złożyłem reklamację w mbanku - termin rozpatrywania 30 dni.
Wystąpiłem również z wnioskiem o wystawienie "super"potwierdzenia przelewu (koszt
100zł).
CO ROBIĆ?
POMOCY !
-
2. Data: 2016-04-08 08:08:05
Temat: Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>
W dniu 08-04-16 o 07:58, m...@g...com pisze:
> Witam,
> w sierpniu zleciłem przelew na zaliczkę za 3 apartamenty (łącznie 25 osób się
"zrzucało"), wszystko ok -przelew dotarł.
> Na początku marca zleciłem przelew z drugą częścią pieniędzy(zgodnie z terminami
itp)na ten sam numer konta - przelew do dziś nie dotarł. Przelew z mbanku do HSBC
Wielka Brytania.
> Jutro powinniśmy zaczynać urlop, wczoraj dostałem maila od właścicielki
apartamentowca że nasza rezerwacja została anulowana ze względu na brak
zaksięgowanego przelewu na jej koncie.
> Złożyłem reklamację w mbanku - termin rozpatrywania 30 dni.
> Wystąpiłem również z wnioskiem o wystawienie "super"potwierdzenia przelewu (koszt
100zł).
>
> CO ROBIĆ?
1) Sprawdzić, czy wirus nie podmienił numeru rachunku.
2) Upewnić się, czy kontrahent z Wielkiej Brytanii jest wiarygodny, bo
tam jest strasznie dużo fraudów.Może liczą na wyłudzenie jeszcze jednej
wpłaty, a ile byś nie zapłacił, to na miejscu się okazę,ze tam nic nie ma.
-
3. Data: 2016-04-08 10:58:17
Temat: Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
Od: Waldek <m...@n...dam>
W dniu 2016-04-08 o 08:08, Robert Tomasik pisze:
> W dniu 08-04-16 o 07:58, m...@g...com pisze:
>> Witam,
>> w sierpniu zleciłem przelew na zaliczkę za 3 apartamenty (łącznie 25 osób się
"zrzucało"), wszystko ok -przelew dotarł.
>> Na początku marca zleciłem przelew z drugą częścią pieniędzy(zgodnie z terminami
itp)na ten sam numer konta - przelew do dziś nie dotarł. Przelew z mbanku do HSBC
Wielka Brytania.
>> Jutro powinniśmy zaczynać urlop, wczoraj dostałem maila od właścicielki
apartamentowca że nasza rezerwacja została anulowana ze względu na brak
zaksięgowanego przelewu na jej koncie.
>> Złożyłem reklamację w mbanku - termin rozpatrywania 30 dni.
>> Wystąpiłem również z wnioskiem o wystawienie "super"potwierdzenia przelewu (koszt
100zł).
>>
>> CO ROBIĆ?
> 1) Sprawdzić, czy wirus nie podmienił numeru rachunku.
> 2) Upewnić się, czy kontrahent z Wielkiej Brytanii jest wiarygodny, bo
> tam jest strasznie dużo fraudów.Może liczą na wyłudzenie jeszcze jednej
> wpłaty, a ile byś nie zapłacił, to na miejscu się okazę,ze tam nic nie ma.
>
Coś mi to śmierdzi - zwłaszcza anulowanie rezerwacji po przyjeciu
zaliczki a bez wyraźnej rezygnacji zamawiającego.
Trochę dziwne jak dla mnie te "zasady" gdyż
zwykle płace zaliczkę a resztę reguluje na miejscu kartą lub gotówka
-
4. Data: 2016-04-08 11:23:09
Temat: Re: Przelew zagraniczny nie dotarł. POMOCY!
Od: RobertS <b...@x...pl>
W dniu 2016-04-08 o 10:58, Waldek pisze:
> Coś mi to śmierdzi - zwłaszcza anulowanie rezerwacji po przyjeciu
> zaliczki a bez wyraźnej rezygnacji zamawiającego.
> Trochę dziwne jak dla mnie te "zasady" gdyż
> zwykle płace zaliczkę a resztę reguluje na miejscu kartą lub gotówka
>
>
nie ma reguły, kilka razy wynajmowałem dom za granicą i przy rezerwacji
20-30%, na 30 dni przed przyjazdem reszta, po zaksięgowaniu dostawałem
papiery i kod do domu (czasem nawet właścicieli nie widziałem), ale też
zawsze robiłem to przez biuro pośrednictwa
--
pozdrawiam
RobertS