  • 1. Data: 2002-06-14 17:08:01
    Temat: Przelewe z BZWBK do mbank
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    Ile idzie przelew z BZWBK do mbank ?

  • 2. Data: 2002-06-14 17:21:53
    Temat: Re: Przelewe z BZWBK do mbank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ile idzie przelew z BZWBK do mbank ?

    elixir jeden dzien jak wszedzie, tani przelew wyslany I sesja przyjdzie
    nastepnego dnia po poludniu (dwa dni)

  • 3. Data: 2002-06-14 17:28:12
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    dziwne zrobiłem przelew wczoraj wieczorem do teraz nie ma na koncie

  • 4. Data: 2002-06-14 17:31:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > dziwne zrobiłem przelew wczoraj wieczorem do teraz nie ma na koncie

    Elixirem??
    sprawdz tez, czy zostal wykonany, bo niektore placowki nie rozpoznczasu ani
    mBanku ani Multibanku

  • 5. Data: 2002-06-14 17:58:00
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    nie tani

  • 6. Data: 2002-06-14 19:08:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie tani

    no to zobacz czy w ogole wyszedl z banku - czy suma sie teraz zgadza :)

    heeep :)

  • 7. Data: 2002-06-15 16:13:31
    Od: "Jogger" <j...@j...net>

    Jeszcze nie ma pieniędzy na koncie.