  • 1. Data: 2004-01-29 11:34:57
    Temat: Przelewy po 1 PLN w MBANKU
    Od: "Jan" <J...@s...pl>

    Czy ktoś może wie, czy przelewy do urzędów skabowych, które były do niedawna
    po 1 PLN też "zdrożały" do 50gr ???

    Jan

  • 2. Data: 2004-01-29 14:29:09
    Temat: Re: Przelewy po 1 PLN w MBANKU
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Użytkownik "Jan" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś może wie, czy przelewy do urzędów skabowych, które były do
    niedawna
    > po 1 PLN też "zdrożały" do 50gr ???

    A masz to napisane w zmianach TOiP? Nie? No wiec zostaje po staremu.

    --
    Arek

  • 3. Data: 2004-01-29 23:17:39
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jan J...@s...pl ...

    > Czy ktoś może wie, czy przelewy do urzędów skabowych, które były do
    > niedawna po 1 PLN też "zdrożały" do 50gr ???

    Cholera, u mnie były cały czas za 0 zł - znowu mBank mnie oszukał :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
    Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."

  • 4. Data: 2004-01-29 23:44:50
    Od: "Arek" <arek@info_szczecin.pl-zamien_na.>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cholera, u mnie były cały czas za 0 zł - znowu mBank mnie oszukał :)

    eKonto ma po 1 zl

    --
    Arek

  • 5. Data: 2004-01-30 14:50:21
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Arek arek@info_szczecin.pl-zamien_na. ...

    > eKonto ma po 1 zl

    Aha, ja robie zawsze z mBiznes, może dlatego nie zauważyłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"