eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelewy z MilleniumPrzelewy z Millenium
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Marcin <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelewy z Millenium
    Date: Mon, 30 Sep 2013 15:18:22 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 12
    Message-ID: <l2btms$273$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 092-055-248-004.zielonepole.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1380547100 2275 92.55.248.4 (30 Sep 2013 13:18:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Sep 2013 13:18:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:596281
    [ ukryj nagłówki ]

    Był sobie przelew z Millenium do mBanku. W dniu, w którym przelew został
    złożony, od nadawcy przelewu otrzymałem potwierdzenie przelewu w formie
    pdf. Kasa w mBanku pojawiła się dopiero po 3 dniach roboczych. Od
    nadawcy przelewu dowiedziałem się, że jest teraz jakiś nowy system i
    musiał dodatkowo autoryzować przelew żeby pieniądze wyszły z konta i
    dlatego to tak długo trwało.
    Więc pytanie do obeznanych w Millenium:
    Czy po wygenerowaniu potwierdzenia przelewu w Millenium, można następnie
    anulować lub wstrzymać wykonanie przelewu?


    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1