  • 21. Data: 2006-08-20 14:23:38
    Temat: Re: Przeniesienie KK do BPH
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Dnia 2006-08-20 14:55, osobnik p...@c...pl stwierdził, iż:
    >
    > Jeśli spłacasz ją w całości, to nie zabiorą. Jeśli będą chcieli zabrać
    > (poza pójściem do Raifa) poproś o pisemne uzasadnienie (albo po prostu
    > złóż skargę na niedouczonego pracownika).
    >
    > --
    > Marcin Nowakowski
    > MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    > mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    > GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

    Ja im tej karty nie zamierzam oddawać. A chcieli też ode mnie numer starej KK.
    W sumie nie wiem, po co im to a poza tym to w sumie informacja poufna i nie mam
    ochoty dzielić się z pracownikami BPH taką informacją. Jak zażądałem żeby mi
    dali pisemne potwierdzenie, jak im podam ten nr z wykazem osób, które będą
    miały do niego dostęp to już nie był on bankowi do niczego potrzebny :))

    Paweł

  • 22. Data: 2006-08-20 14:24:46
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Użytkownik <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > W Rajfim mozna jednoczesnie obecnie miec tylko dwie karty (nie
    > liczac ewentualnych dodatkowych w ramach wspolnego limitu).
    >
    > marekz

    Czyli jest minimalna szansa, że wydadzą mi drugą KK jak pójdę do nich z
    wyciągami :)
    Dzięki

    Paweł

  • 23. Data: 2006-08-20 14:31:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-20 16:23, osobnik Paweł stwierdził, iż:

    > Ja im tej karty nie zamierzam oddawać.

    I dobrze, nawet jeśli wymaga się zamknięcia karty, to po prostu
    wypełniasz jakiś tam druk na to.

    > A chcieli też ode mnie numer starej KK.

    To akurat jakiś sens ma (np taki, żebyś tej samej karty nie wymieniał
    kilka razy ;) ).

    > Jak zażądałem żeby mi
    > dali pisemne potwierdzenie, jak im podam ten nr z wykazem osób, które będą
    > miały do niego dostęp to już nie był on bankowi do niczego potrzebny :))

    Można i tak :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2006-08-20 14:39:42
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jest minimalna szansa, że wydadzą mi drugą KK jak pójdę do
    > nich z
    > wyciągami :)
    > Dzięki
    >
    > Paweł

    Raczej jest 100%-owa szansa. Oni bardzo aktywnie pozyskuja
    klientow. Wystarczy 1 wyciag do konca sierpnia wydanie za darmo
    (standardowo nie jest bezplatne!).

    marekz

  • 25. Data: 2006-08-20 14:40:24
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > wypełniasz jakiś tam druk na to.

    > To akurat jakiś sens ma (np taki, żebyś tej samej karty nie wymieniał

    Ale w sumie na wyciągach ze starej KK mają nr rachunku karty i dzięki temu mogą
    łatwo stwierdzić czy chciałbym tą samą KK wymieniać kilka razy :))))

    Co do procedury to w moim przypadku (spłata 100$% zadłużenia co m-c) nie wymaga
    ona oddania im starej karty i rezygnacji z limitu.

    Paweł

  • 26. Data: 2006-08-20 14:48:53
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    >
    > Raczej jest 100%-owa szansa. Oni bardzo aktywnie pozyskuja
    > klientow. Wystarczy 1 wyciag do konca sierpnia wydanie za darmo

    OK, jutro po pracy do nich podejdę ze starymi wyciągami. A nawet ten koszt 25
    PLN za wydanie Visa Nowa nie jest taki duży, ale jak do końca m-ca można mieć
    KK za free to warto skorzystać póki jeszcze mają promocję :)
    Ciekawe czy przy przenoszeniu do Raifiego KK i chęci zamiany na Visa Gold
    również obowiązuje kwota średniego dochodu brutto 5000 PLN. Z ich www wynika,
    że w przypadku uproszczonej procedury nie jest to wymagane.

    Paweł

  • 27. Data: 2006-08-20 15:09:07
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > ich www wynika,
    > że w przypadku uproszczonej procedury nie jest to wymagane.

    Bierz golda o ile jeszcze nie masz (nie mozna miec dwoch takich
    samych). Dluzszy g-p, nizsze %%. Wystarczy zadeklarowac, ze
    osiagasz dochody powyzej 5k podczas skladania wniosku. Przy
    bezgotowkowym obrocie rocznym wyzszym niz 24k wznowienie zlotej w
    kolejnych latach za darmo. Jesli jestes z Krakowa to polecam
    oddzial w budynku Galileo i Pania Beate. :-)

    marekz

  • 28. Data: 2006-08-20 15:31:49
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > kolejnych latach za darmo. Jesli jestes z Krakowa to polecam
    > oddzial w budynku Galileo i Pania Beate. :-)

    Nie wiem tylko, czy oni potem te dane weryfikują u pracodawcy, czy są one
    podane pro forma, w przypadku przeniesienia KK z innego banku.
    Niestety nie z Krakowa, ale pewnie znajdę u siebie w Raifim kogoś kompetentnego
    w tej sprawie :))))

    Paweł

  • 29. Data: 2006-08-20 16:21:59
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > podane pro forma, w przypadku przeniesienia KK z innego banku.
    > Niestety nie z Krakowa, ale pewnie znajdę u siebie w Raifim

    Nie weryfikuja (tylko zeby pracodawca istnial, bo moze sie zdarzyc
    ze zadzwonia aby potwierdzic, ze istnieje). "Wyjsciem awaryjnym"
    moze byc "wlasna dzialalnosc gospodarcza" i telefon do siebie. Ale
    po co. :-)

    marekz

  • 30. Data: 2006-08-20 17:44:24
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > ze zadzwonia aby potwierdzic, ze istnieje). "Wyjsciem awaryjnym"
    > moze byc "wlasna dzialalnosc gospodarcza" i telefon do siebie. Ale

    Mój pracodawca istnieje i oby jak najdłużej. Jutro składam wniosek. Zobaczymy
    jak szybko będzie rozpatrzony. Oby nie tak, jak poprzednio, że musiałem 3 razy
    łazić do banku, bo dysponentka nie przejrzała formularza po wypełnieniu i cąły
    czas czegoś tam brakowało :))

    Paweł