  • 1. Data: 2006-09-01 18:43:53
    Temat: Przeniesienie KK do mBanku
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was przenosił do mBanku KK wydaną przez inny bank? Mam pytanie jak
    długo trwa procedura, jakich papierków wymagają przy przenoszeniu i jak to jest
    z potwierdzeniem zamknięcia przenoszonej karty, oraz czy sprawdzają dane
    dotyczące pracodawcy i wynagrodzenia?

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2006-09-01 19:08:33
    Temat: Re: Przeniesienie KK do mBanku
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Paweł napisał(a):
> [...]
    > z potwierdzeniem zamknięcia przenoszonej karty, oraz czy sprawdzają dane

    Lepiej się chyba wychodzi na zrobieniu nowej karty niż przenoszenie.
    W moim przypadku przeniesienie to jakies +20%, a nowa przy nie zamykaniu
    starej to +100%

    --
    Marcin Gondek
    http://www.e-utp.net

  • 3. Data: 2006-09-01 19:16:25
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Lepiej się chyba wychodzi na zrobieniu nowej karty niż przenoszenie.
    > W moim przypadku przeniesienie to jakies +20%, a nowa przy nie zamykaniu
> [...]

    Ale w sumie jak ze starej KK i tak rezygnuję to chyba łatwiej będzie mi uzyskać
    ją w mBanku na podstawie przeniesienia niż wg standardowej procedury.

    Paweł

  • 4. Data: 2006-09-02 17:15:34
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Paweł napisał(a):

    > Ale w sumie jak ze starej KK i tak rezygnuję to chyba łatwiej będzie mi uzyskać
    > ją w mBanku na podstawie przeniesienia niż wg standardowej procedury.

    Wypełnij sobie formularz ale go nie akceptuj i zobacz jakie Tobie
    wychodzą limity jakbyś przenosił lub robił nową.

    --
    Marcin Gondek
    http://www.e-utp.net

  • 5. Data: 2006-09-03 13:17:55
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Wypełnij sobie formularz ale go nie akceptuj i zobacz jakie Tobie
    > wychodzą limity jakbyś przenosił lub robił nową.

> [...]

    W moim przypadku większy limit mogę dostać na KK mBanku przenosząc kartę od
    konkurencji. Nie wiem tylko jak to jest z procedurami, czy sprawdzają dane dot.
    zatrudnienia, jak długo trwa cała procedura od momentu złożenia wniosku, itp.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2006-09-03 14:49:56
    Od: m...@g...com

    Paweł wrote:

> [...]
    > jak to jest z potwierdzeniem zamknięcia przenoszonej karty, oraz czy
    > sprawdzają dane dotyczące pracodawcy i wynagrodzenia?

    Przenosiłem (próbowałem przenieść) debet z multibanku do mbanku
    (prawdopodobnie procedury są podobne). Problem powstał gdy chcieli
    potwierdzenia wypowiedzenia umowy kredytowej w multi *przed* decyzją
    kredytową. Podziękowałem im serdecznie.....

    p. m.

  • 7. Data: 2006-09-03 18:25:39
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > potwierdzenia wypowiedzenia umowy kredytowej w multi *przed* decyzją
    > kredytową. Podziękowałem im serdecznie.....

    I gdzie tu logika, żądanie wypowiedzenia umowy o linię kredytową jest
    równoznaczne z koniecznością jej spłaty. Czyli najpierw powinieneś zamknąć
    linię w Multi i ją spłacić a dopiero potem ubiegać się o limit w mBanku. Byłoby
    fajnie jakby do nie przyznali :)))
    Jak tak samo ma być z przenosinami do mBanku KK od konkurencji to ja dziękuję.

    Paweł

  • 8. Data: 2006-09-03 21:59:53
    Od: m...@g...com

    Paweł wrote:

> [...]
    > linię w Multi i ją spłacić a dopiero potem ubiegać się o limit w mBanku.
    > Byłoby fajnie jakby do nie przyznali :)))

    No nie do końca tak. Wg. nich decyzja była tuż tuż, tylko tego wypowiedzenia
    brakowało. Wypowiedzenie jest miesięczne, więc byłoby jak spłacić stary
    limit nowym. Tyle że obawiałem się że jak wypowiem stary limit, to mBankowi
    się odmieni i nagle stwierdzą że bez zaświadczenia od pracodawcy ani rusz.
    A ja jakoś nie lubię zawracać głowy księgowej.

    p. m.