  • 1. Data: 2003-10-14 15:47:06
    Temat: Przeniesienie KK do mBanku
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Mam proste pytanie, czy przenosząc KK do mBanku dostaje się ten sam limit
    kredytowy czy można wnioskować o większy z racji tego, że różne banki różnie
    oceniają zdolność kredytową? Z tego co wiem, to mBank jest dosyć elastyczny w
    tym względzie.
    Chodzi o przeniesienie KK Multibank->mBank.

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2003-10-14 17:15:38
    Temat: Re: Przeniesienie KK do mBanku
    Od: "Krab" <k...@p...of.pl>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    różnie
    > oceniają zdolność kredytową? Z tego co wiem, to mBank jest dosyć

    radze wnioskowac o zwykle przyznanie kk, bez opcji przenoszenia, mbank jest
    znany z tego ze robi ludzi w b..a, daj sobie swobode wyboru i mozliwosc
    powrotu do multicostam, zamiast wprowadzac sie w slepy zaulek w postaci ..
    niespodziewanej odmowy podczas gdy . wypowiedzenie juz zlozone :--(
    jak beda Ci chcieli dac te ich swoja kk to Ci ja dadza
    :-)

  • 3. Data: 2003-10-14 17:16:42
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Yareck"
    > Mam proste pytanie, czy przenosząc KK do mBanku dostaje się ten sam limit
    > kredytowy czy można wnioskować o większy z racji tego, że różne banki
    różnie
    > oceniają zdolność kredytową?

    Generalnie tak.

    > Chodzi o przeniesienie KK Multibank->mBank.

    Praktycznie wątpię.
    Multibank i nBank to tylko dla szyldy tego samego banku. Przypuszczalnie
    mają wspólny dział kredytów detalicznych - o czym świadczyłby fakt, że jak
    im się coś pochrzani to na reklamację do mBanku potrafi odpisać Multibank.
    Można się spodziewać, że procedury w obu wypadkach będą bardzo podobne.

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2003-10-14 18:51:03
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

> [...]
    elastyczny w
    > tym względzie.
    > Chodzi o przeniesienie KK Multibank->mBank.

    ja propbowalem przenosic KK z innego banku ale najpierw zabraklo jakiegos
    papiera pozniej
    nie moglem sie doczekac az wszsytko zaakceptuja i po prawie dwoch miesiacach
    wycofalem wniosek..

    we wrzesniu zrobilem drugie podejscie, ale KK mBanku wzialem na podstawie
    obrotow na rachunku
    i tu juz wszystko poszlo bardzo szybko..

    tak wiec szybciej bedzie chyba na podstawie historii rachunku lub
    zaswiadczenia o zarobkach.

    pozdr
    SirmarK

  • 5. Data: 2003-10-14 19:51:26
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Multibank.
    > Można się spodziewać, że procedury w obu wypadkach będą bardzo

    Kredyty detaliczne (na pewnio dla Multi, a prawie na pewno również
    dla mBanku) rozpatruje Biuro Kredytów Detalicznych
    (http://www.brebank.com.pl/kontakt/index.jhtml?conte
    xt=2980)- jednostka
    centrali BRE Banku SA. Należy sądzić, że w strukturze BRE niezależny od
    Multi i mBanku. Stąd pewnie wiele nieporozumień (a jak mi kiedyś ktoś z
    Multi powiedział: niezbadane są ścieżki ludzi z BKD :-) ).

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 6. Data: 2003-10-14 20:51:38
    Od: "LUZYTA" <l...@W...pl>

    > Mam proste pytanie, czy przenosząc KK do mBanku dostaje się ten sam limit
    > kredytowy czy można wnioskować o większy z racji tego, że różne banki różnie
    > oceniają zdolność kredytową?

    Ubiegając się o kartę na podstawie przeniesienia otrzymujesz 'z założenia' 20%
    większy limit.
    Jeśli interesuje Cie jeszcze więszy, to już innymi metodami (np. na podstawie
    dochodów z dodatkową rezygnacją z obecnej kk).

  • 7. Data: 2003-10-14 21:12:01
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    LUZYTA <l...@W...pl>:

    > Ubiegając się o kartę na podstawie przeniesienia otrzymujesz 'z
    > założenia' 20% większy limit.

    Nawet z multi? To mozna taki oscylator limitu zbudowac ;)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-10-14 21:42:29
    Od: "LUZYTA" <l...@g...WYTNIJ.pl>

    Robert <u...@o...pl> napisał(a):

    > Nawet z multi? To mozna taki oscylator limitu zbudowac ;)

    no..., nawet z mu ;-) spróbuj w kalkulatorze.