  • Data: 2012-01-30 18:23:38
    Temat: Przeniesienie rachunku z mbanku do Aliora
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Aktualnie korzystam z konta w mbanku. Ostatnio doskwiera mi jednak brak
    oddziału i to że wszystko muszę załatwiać korespondencyjnie. Jest to
    wygodne ale zabiera sporo czasu. Zastanawiam się nad przeniesieniem
    rachunku do Aliora. Pod względem opłat wyjdzie mi to nawet korzystniej
    bo w mbanku płacę miesięcznie 6 zł (polecenie zapłaty i usługa
    bezpłatnych wszystkich bankomatów), a w aliorze wyjdzie 5 zł ale
    rachunek jest oprocentowany (lokata nocna). Poza rorem korzystam jeszcze
    z karty kredytowej (w mbanku mam visa platinum, w aliorze takiej nie
    dostanę) i z dedykowanych do niej usług dodatkowych, z rachunku
    maklerskiego (to Alior też oferuje).

    Czy macie jakieś uwagi i spostrzeżenia co w Aliorze będzie gorsze niż w
    mbanku i dlaczego mogę nie być zadowolony ze zmiany ?

    pozdr.
    Mr. Owl