  • 1. Data: 2002-08-13 16:39:10
    Temat: Przepis na sukces :)
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Zatrudniasz 950 pracownikow? Zatrudnij jeszcze 50 - nie bedziesz musial
    placic dlugow :))

    Malin

    --

    "Wogole nie oszczedzam pieniedzy. A szczegolnie w bankach z kapitalem
    zagranicznym..."

  • 2. Data: 2002-08-13 19:16:08
    Temat: Re: Przepis na sukces :)
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>
    napisał w wiadomości news:ajbcrs$hlu$1@news.onet.pl...
    > Zatrudniasz 950 pracownikow? Zatrudnij jeszcze 50 - nie bedziesz musial
    > placic dlugow :))

    zatrudniasz 50 - zatrudnij jeszcze 950 - efekt jak wyzej, co za roznica ze
    dlug wzrosnie 100 razy - i tak go umorza
    zaden problem znalezc 1000 bezrobotnych, ktorzy nie beda nawet chcieli
    forsy - byle liczylo im sie do emerytury

  • 3. Data: 2002-08-14 06:44:59
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <d...@n...mam.konta.i juz> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaden problem znalezc 1000 bezrobotnych, ktorzy nie beda nawet chcieli
    > forsy - byle liczylo im sie do emerytury

    Niestety w czasie kryzysu czysty kapitalizm nie radzi sobie i zwiększa się
    rola Państwa w gospodarce. Pozostaje kwestia, komu rozdać pieniądze
    budżetowe i moim zdaniem - wszystko jedno komu. Jest to demoralizujące, ale
    miejmy nadzieję, że przyjdą lepsze czasy i wróci kapitalizm :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-08-14 07:03:00
    Od: "Kasia" <k...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>
    napisał w wiadomości news:ajbcrs$hlu$1@news.onet.pl...
    > Zatrudniasz 950 pracownikow? Zatrudnij jeszcze 50 - nie bedziesz musial
    > placic dlugow :))

    Tez o tym pomyślałam - super pomysł na biznes - tylko jedno małe ale ....
    Projest ustawy dot. firm, które zatrudniały 1000 pracowników na dzień 30
    czerwca 2002. Troche ciężko teraz zatrudnic kogoś wstecz .....

  • 5. Data: 2002-08-14 07:04:53
    Od: "Arkadiusz Gabriel" <a...@i...com.pl>

    Przepis powinien brzmiec: Zatrudniales 950 pracownikow - zatrudnij do _konca
    czerwca_ jeszcze 50;)

    Dobrze, ze nie dziala to caly czas, mielibysmy wiele, wiele przykladow
    intratnych interesow.

    Arek