  • 1. Data: 2010-01-15 12:39:41
    Temat: Przestaje grac...
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Inwestuje tu
    http://tfi.pl/fundusz,ING29_E,ING-FIO-Rosja-EUR-(EUR
    ).html

    Od kilku miesiecy na gieldzie jestem na 0 albo mniej.

  • 2. Data: 2010-01-15 14:53:36
    Temat: Re: Przestaje grac...
    Od: "Bartłomiej Miara" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Użytkownik "Jacek" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Inwestuje tu
    > http://tfi.pl/fundusz,ING29_E,ING-FIO-Rosja-EUR-(EUR
    ).html

    > Od kilku miesiecy na gieldzie jestem na 0 albo mniej.

    Prowizja 5%!

    Bartłomiej Miara

  • 3. Data: 2010-01-15 17:06:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 15:53:36 +0100, Bart?omiej Miara napisał(a):

    > Prowizja 5%!

    No co chcesz. "Zainwestował" w fundusz i teraz na pewno będzie zarabiał
    5% ;)

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2010-01-15 18:20:45
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 15-01-2010 o 18:06:33 xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > No co chcesz. "Zainwestował" w fundusz i teraz na pewno będzie zarabiał
    > 5% ;)

    nie wiadomo co jeszcze w cenie jednostki . Ale generalnie fundusz ma
    imponujacy wynik na tle konkurencji, trzeba to przyznać, wykres wygląda
    nieźle. Choć drobna korekta tez możliwa :)

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 5. Data: 2010-01-16 08:14:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 19:20:45 +0100, Zbyszek napisał(a):

    > nie wiadomo co jeszcze w cenie jednostki . Ale generalnie fundusz ma
    > imponujacy wynik na tle konkurencji, trzeba to przyznać, wykres wygląda
    > nieźle. Choć drobna korekta tez możliwa :)

    Jakby w dłuższym okresie czasu miał dobre wyniki i jednocześnie nie
    zmieniali się zarządzający w tym czasie to można przypuszczać, że i
    dobrze rokuje taka inwestycja, dla kogoś kto nie ma na to (giełdę) czasu.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2010-01-16 21:12:12
    Od: "Krzysztof" <x...@x...pl>

    Ale generalnie fundusz ma
    > imponujacy wynik na tle konkurencji, trzeba to przyznać, wykres wygląda
    > nieźle. Choć drobna korekta tez możliwa :)

    czy ten wykres przypadkiem nie pokrywa się z RTSem ?

  • 7. Data: 2010-01-16 22:16:15
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 16-01-2010 o 09:14:13 xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Jakby w dłuższym okresie czasu miał dobre wyniki i jednocześnie nie
    > zmieniali się zarządzający w tym czasie to można przypuszczać, że i
    > dobrze rokuje taka inwestycja, dla kogoś kto nie ma na to (giełdę) czasu.

    na takie cuda nie ma co liczyc. Albo łapac trend i pilnowac albo nie.
    Osobiscie nie mam ochoty wspierać bratniej giełdy.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2010-01-17 20:10:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek pisze:
    > Inwestuje tu
    > http://tfi.pl/fundusz,ING29_E,ING-FIO-Rosja-EUR-(EUR
    ).html

    > Od kilku miesiecy na gieldzie jestem na 0 albo mniej.

    Taaa mowisz ze odrobil juz polowe straty od kiedy w niego zainwestowales ?