-
11. Data: 2003-01-15 11:49:08
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: "Marian Kadziolka" <m...@i...pl>
Ja jakieś 1,5 roku temu z kolei czekałem całe dwa miesiące na założenie
konta osobistego i firmowego. Mają niesamowity burdel i widzę, nic się od
tamtej pory nie zmieniło.
Pozdrawiam
-
12. Data: 2003-01-15 14:12:16
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: "cef" <c...@i...pl>
> P.S. z drugiej strony moze jednak masz racje i jesli popelnilismy
blad w
> wypelnianiu formularza to moze powinienem zmienic branze i zaczac
sprzedawac
> pomidory poniewaz "nowa technologia" Nas przerasta. ;-)
Dobrze, że postawiłes tego smile`a,
bo już myślałem, że się przejąłeś za bardzo
-
13. Data: 2003-01-15 18:09:22
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> napisał w
wiadomości news:b023n1$4ui$1@aquarius.webcorp.pl...
> Po kilku dniach przelamywania barier i przekonywania narzeczonej do
> otworzenia konta w "banku internetowym", postanowila zalozyc konto. Wybor
> padl na Inteligo z powodu duzej ilosci placowek PKO BP oraz dostepnosci
> bankomatow. Podczas wypelniania krotkiego formularza chcielismy zasiegnac
> opini infolini aby uzyskac dodatkowe informacje, jednak otrzymanie
> odpowiedniego numeru nie jest takie proste, brakuje go na pierwszej
stronie
> inteligo.pl oraz podczas procesu wypelniania formularza. Bylo to dla nas
> olbrzymie zdziwienie, jednak nie poddawalismy sie (o naiwni) i zrzucilismy
> takie drobne przeoczenie na karb zmian jakie zachodza w Inteligo po
> przejeciu przez PKO BP.
Sytuacji komentować nie będę.
A co do numeru - koniecznie musi być na pierwszej stronie??? pomoc ->
kontakt.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782
-
14. Data: 2003-01-15 22:11:36
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: "l:e:h" <l...@...pl>
"Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl> skribis:
>wypelnianiu formularza to moze powinienem zmienic branze i zaczac sprzedawac
>pomidory poniewaz "nowa technologia" Nas przerasta. ;-)
>Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska - gregory@usun_to_webcorp.pl
:-)))
Teraz strach u was cos kupic :)
Pozdrawiam, Leh.
--
"Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci".
Zobacz:
http://www.gazeta.sky.pl/books/tp.php?ref=ns
-
15. Data: 2003-01-17 14:24:29
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
Użytkownik "Kris Anrod" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b03210$nb7$1@topaz.icpnet.pl...
> ja stałem się szczęśliwym klientem Inteligo i mBanku - może dlatego że
> jestem
> cierpliwy i nie popełniam błędów przy wypełnianiu formularzy, co do
czekania
> czekałem w pierwszym tydzień w drugim troszkę dłużej (jednak nie żaliłem
się
> od razu
> - trzeba być wyrozumiałym, czas ten zależy od ilości wniosków które
> napłyneły w tym okresie)
Ja swoje konto w Rajfajsenie zakladalem przez okolo 3 miesiace (to znaczy
tyle czasu uplynelo od chwili wypelnienia formularza na www do czasu pelnej
aktywacji konta). Najpierw im sie pomylilo, ze wniosek byl zlozony poprzez
kuriera a nie www i trzeba bylo jeszcze raz wysylac i odsylac, a potem
bardzo dluuugo czekalem, az oddzwonia, zeby aktywowac dostep telefoniczny
(chyba ze trzy tygodnie). Przy okazji pobilem swoj rekord czekania na
teledoradce - cos okolo 50 minut z Haydnem w tle.
To wszystko ma swoj sens. Gdyby konto w Rajfajsenie zakladalo sie latwo, to
juz dawno bym je zlikwidowal, bo na RORze mam teki sam % jak na lokacyjnym,
ale jak sobie pomysle, ze moglaby mnie czekac gehenna z ponownym zakladaniem
konta, to juz wole je sobie potrzymac.
Grzegorz
-
16. Data: 2003-01-20 14:38:07
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>
Użytkownik "dead star" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b0h164$3nc$1@news.onet.pl...
> Po pierwsze - w momencie polaczenia Inteligo z PKO BP nie mozna podejmowac
> gotowki z bankomatow sieci Euronet
Skad takie informacje?
> Ile razy dzwonilem do konsultanta tyle razy odnosilem wrazenie, Inteligo
> jest w porzadku tylko klient jest glupi, nie potrafi obslugiwac komputera
> nie mowiac juz o stronie kodowej- chociaz jak ja mialem komputer to
bawelna
> na kalesony tych wszystkich konsultantow z wyuczonymi regulkami jeszcze
nie
> kielkowala.
Akurat w przypadku komputerow wiek ma odwrotne znaczenie.
--
Kazimierz
GG 1213856
-
17. Data: 2003-01-20 15:28:29
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>
Witam
Osobiscie zalozylem 2 konta: firmowe i prywatne ale juz teraz zaluje dnia
kiedy podjalem taka decyzje.
Po pierwsze - w momencie polaczenia Inteligo z PKO BP nie mozna podejmowac
gotowki z bankomatow sieci Euronet
po drugie - to kazdy problem zwiazany z obsluga konta jest przerzucany na
klienta.
Ile razy dzwonilem do konsultanta tyle razy odnosilem wrazenie, Inteligo
jest w porzadku tylko klient jest glupi, nie potrafi obslugiwac komputera
nie mowiac juz o stronie kodowej- chociaz jak ja mialem komputer to bawelna
na kalesony tych wszystkich konsultantow z wyuczonymi regulkami jeszcze nie
kielkowala.
Ostatnio mialem problem z otrzymaniem wniosku o zamkniecie rachunku ale
tylko stanowcze postawienie sprawy powoduje, ze ci madrzy na pozor ludziki
pekaja jak popularne slaskie krupnioki itd
pzdrwm;
Krzysztof Sz.
ps. ciekawy ktory konsultant Inteligo ma dzisiaj dyzur w necie.
-
18. Data: 2003-01-20 22:43:42
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: Dawid Lorenz <e...@m...org>
"dead star" <s...@p...onet.pl> wyznał(a):
> Po pierwsze - w momencie polaczenia Inteligo z PKO BP nie mozna podejmowac
> gotowki z bankomatow sieci Euronet
mógłbyś rozwinąć tę myśl?
--
[del] * http://btsearch.org * wyszukiwarka stacji bazowych GSM
-
19. Data: 2003-01-20 22:48:46
Temat: Re: Przestroga przed Inteligo
Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>
> A co do numeru - koniecznie musi być na pierwszej stronie??? pomoc ->
> kontakt.
Zawsze wydawalo mi sie ze w branzy uslugowej (a taka jaknajbardziej jest
bankowosc) to najwazniejsza funkcja jest upraszczanie zycia klientowi.
Dodanie na kazdej stronie (nawet w stopce) krotkiej wiadomosci typu:
"INFOLINIA: 0801 121 121" napewno nie sprawi problemu, a wrecz ulatwi wielu
osoba zycie. W szczegolnosci informacja, jak uzyskac dodatkowe wiadomosci za
pomoca infolini, przydatna jest podczas wypelniania formularza zgloszenia.
Takze moze sie nie znam i zbytnio nie umiem poslugiwac sie stronami
internetowymi ;-) ale umieszczenie informacji dotyczacej jednej z
podstawowych drog kontaktu z klientem dopiero po trzecim kliknieciu (strona
glowna -> pomoc -> kontakt) jest IMHO troche bledna strategia ze strony
banku. Wrecz wyglada na to ze bank pragnie ukryc numer infolini, a w
przypadku banku internetowego, bankowi powinno zalezec na budowaniu
zaufania.
Pozdrowionka,
--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska