  • 1. Data: 2006-08-05 08:47:54
    Temat: Przewalutowanie - Citi
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Witam
    Ostatnio wydaję ok. 800zł miesięcznie na zakupy w GBP w sklepie
    internetowym. Płacąc Allekartą płacę jednocześnie za przewalutowanie 3%,
    czyli jak mi się zdaje 24zł. Wyczytałem w regulaminie kart Citi takie cuś:
    W przypadku transakcji bezgotówkowych poza obszarem UE, a dokonanych w innej
    walucie niż USD, bank dolicza do kwoty transakcji opłatę za przewalutowanie
    w wysokości 0,84%.

    Tak się właśnie zastanawiam... Wielka Brytania jest w UE, zatem czy mam
    wnioskować, że zakupy wyjdą mi taniej niz w BZ WBK, bo nie będzie prowizji
    za przewalutowanie? Czy ktoś miał możliwość porównania transakcji robionych
    Visą BZ i Visą Citi w GBP - jeśli tak to jak w praktyce to wychodzi?

    Szymon