  • 1. Data: 2005-11-01 16:26:47
    Temat: Pypal wyplata
    Od: "Tomasz Swidzinski" <s...@s...com>

    Witam,
    Czy zeby wyplacic pieniadze z Paypal'a musze zalozyc potwornie drogie konto
    w Szwajcarii? Sa jakies tansze sposoby?
    --
    lacze pozdrowienia / best regards
    Tomasz

  • 2. Data: 2005-11-01 20:25:47
    Temat: Re: Pypal wyplata
    Od: "cienislaw" <c...@p...pl>

    W artykule news:dk850m$acj$1@213-238-126-119.adsl.inetia.pl,
    niejaki(a): Tomasz Swidzinski napisał(a):

    > Czy zeby wyplacic pieniadze z Paypal'a musze zalozyc potwornie drogie
    > konto w Szwajcarii? Sa jakies tansze sposoby?

    a od kiedy polscy uzytkownicy Paypala moga przyjmowac wplaty i wyplacac
    fizycznie pieniadze?

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2005-11-01 20:59:09
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Pytającemu chodziło o to jak paypal rozpoznaje z jakiego kraju jest ten
    który zakłada konto w paypalu żeby wiedzieć czy może on założyć konto do
    przyjmowania pieniędzy.

  • 4. Data: 2005-11-02 09:42:53
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pytającemu chodziło o to jak paypal rozpoznaje z jakiego kraju jest ten
    > który zakłada konto w paypalu żeby wiedzieć czy może on założyć konto do
    > przyjmowania pieniędzy.

    Po adresie podanym w formularzu. I po karcie kredytowej również.

  • 5. Data: 2005-11-02 09:48:18
    Od: "Tomasz Swidzinski" <s...@s...com>

    "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> wrote in message
    > Po adresie podanym w formularzu. I po karcie kredytowej również.
    Mozna jakos uzyskac karte kredytowa z innego kraju (Paypal compatibile)
    nakladami mniejszymi niz w przypadku Szwajcarii?
    --
    lacze pozdrowienia / best regards
    Tomasz
    http://www.soth3d.com
    mobile: +48 510 708 708
    Skype: soth3d
    User's Manual for the Atari 800 computer:ERROR 0: POWER NOT ON

  • 6. Data: 2005-11-02 09:51:49
    Od: "cienislaw" <c...@p...pl>

    W artykule news:dka1n5$edg$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Paweł Nyczaj napisał(a):

    > Po adresie podanym w formularzu. I po karcie kredytowej również.

    ba, nawet kulturalnie ostrzegaja, zeby najlepiej w czasie rejestracji podac
    adres taki jaki widnieje na umowie z bankiem, ktorego karta ma byc uzywana.
    a wiaze sie to z debilnym IMO stosowanym na wyspach systemem identyfikacji
    na podstawie adresu bilingowego - za starych czasow dzikiego paypala
    zalozylem sobie konto z fikcyjnym adresem uk, ile bylo jazdy zeby to konto
    odzyskac po zablokowaniu... do puki nie pozwola nam w pelni korzystac z
    przyjmowania wplat (co IMO jest debline, bo przyjmowac wplaty moglibysmy -
    mnie by nie przeszkadzalo ze nie moge ich fizycznie wyplacic, a poszlyby na
    poczet kolejnych zakupow placonych paypalem) i wyplacania gotowki, polecam
    korzystanie z moneybrookers, ewentualnie dogadanie sie z smartransfer.com.

    --
    cienislaw

  • 7. Data: 2005-11-02 13:21:57
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Czyli mozna zalożyć konto bankowe w Gorlitz w Niemczech i podać przy
    rejestracji kraj Niemcy i już mogę mieć konto w paypal z możliwością
    przyjmowania pieniędzy ?

  • 8. Data: 2005-11-02 14:00:52
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > Czyli mozna zalożyć konto bankowe w Gorlitz w Niemczech i podać przy
    > rejestracji kraj Niemcy i już mogę mieć konto w paypal z możliwością
    > przyjmowania pieniędzy ?

    Tak, potrzebujesz konta i karty debetowej z logo Visa lub MC. Oczywiscie musisz
    odbierac gdzies wyciagi w Niemczech, bo adres niemiecki musi byc, a pozatym moga
    zarzyczyc faxu z wyciagiem banku, photo id, itp.

  • 9. Data: 2005-11-02 15:24:00
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    A jak wyciąg dostaję na e-mail ? A jak Pocztą Polską do Polski ? Czyli w
    końcu wychodzi na to że trzeba im wysłać dane z dowodu osobistego danego
    kraju ?

  • 10. Data: 2005-11-02 15:38:05
    Od: "cienislaw" <c...@p...pl>

    W artykule news:dkalnc$ftj$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Andrzej napisał(a):

    > A jak wyciąg dostaję na e-mail ? A jak Pocztą Polską do Polski ? Czyli w
    > końcu wychodzi na to że trzeba im wysłać dane z dowodu osobistego danego
    > kraju ?

    powiedzmy tak - najlepiej zarejestrowac sie na adres meldunkowy, wtedy nie
    bedzie problemu z jakakolwiek weryfikacja adresu. inaczej mozemy nie przejsc
    pomyslnie weryfikacji i mamy ladna blokade konta - nic milego, mi zajelo 2
    tygodnie odkrecenie calosci.

    --
    cienislaw