  • 21. Data: 2010-05-18 23:14:52
    Temat: Re: Pytania do Komorowskiego
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" 8...@i...goo
    glegroups.com

    : A na marginesie: ile NFZ płaci za leczenie ofiar wypadków
    : samochodowych, także tych wynikłych z brawury czy pijaństwa ? Co z tym
    : zrobić ?

    Proste!! Palacz (czy pijak) od każdej fajki czy flachy płaci
    akcyzę, z której następnie jest finansowane jego leczenie.
    Przy okazji i abstynent się załapie. :)

    : Zakazać używania samochodów czy obciążyć producentów, bądź co
    : bądź, produktu niebezpiecznego ?

    Był taki jeden Religa, który wprowadził podatek... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2010-05-19 05:55:27
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > : Zakazać używania samochodów czy obciążyć producentów, bądź co
    > : bądź, produktu niebezpiecznego ?
    >
    > Był taki jeden Religa, który wprowadził podatek... :)

    (nie pamiętałem o podatku, ale) ... po czym świtnął na serce, bo nie
    potrafił rzucić palenia.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 23. Data: 2010-05-19 10:31:12
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    kombek <k...@o...eu> dared to write:
    politykierkie uprawie gdzie indziej.

    Od kiedy usenet ma adminów??? Może ciebie trzeba zbanować za używanie wulgaryzmów?