  • 1. Data: 2010-03-02 05:52:18
    Temat: Pytania do konta Inteligo
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Mam konto w mBanku i jestem z niego zadowolony, ale czasami
    potrzebne jest wypłacenie/wpłacenie większej gotówki w oddziale.
    Dlatego trzymam drugie konto w Lukasie. Właściwie ma wszystko to
    co mi jest potrzebne, ale jak na mój gust to ma za duże opłaty
    miesięczne. A ponieważ bodaj od 1. marca są jeszcze wyższe to
    chcę zmienić go na inne. Poszukiwania taniego lub darmowego w
    utrzymaniu konta wyłoniły mi Inteligo. Mam na myśli Inteligo
    jako konto, a nie usługę w PKO BP. I teraz mam kilka pytań, bo
    nie o wszystkim znalazłem informacje na www lub wolałbym
    potwierdzenie przez praktyków a nie tylko z reklamówki.

    Czy wpłata gotówki w oddziałach PKOBP jest dla konta Inteligo
    darmowa.

    Czy wypłata gotówki w oddziałach PKOBP jest dla konta Inteligo
    darmowa. Coś czytałem o tym, że wypłata tylko tam gdzie są
    czytniki karty płatniczej. Czy wtedy można wypłacić dowolną
    kwotę czy jedynie do wysokości limitu karty VE.

    Jaki jest system zabezpieczeń: token, kody jednorazowe (sms, czy
    na papierze)

    Czy w Inteligo konto może być małżeńskie?

    Co to jest raczunek oszczędnościowy w ramach konta Inteligo? Czy
    to coś w rodzaju eMax i eMax+ w mBanku, czyli jakby subkonto o
    ograniczonych możliwościach, ale wyższym oprocentowaniu ?

    A może zamiast Inteligo ktoś podpowie inny bank, bo ja się już w
    tym pogubiłem. Ma być jak najtańszy w bieżącym utrzymaniu, bo
    będzie służyć jedynie do trzymania pieniędzy, a operacje typu
    przelew zdarzą się sporadycznie. Nie będzie bieżących,
    regularnych wpłat. Ma mieć dostęp via internet i w marmurku. Nie
    chcę trzymać pieniędzy w postaci lokaty terminowej.

  • 2. Data: 2010-03-02 06:54:09
    Temat: Re: Pytania do konta Inteligo
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ab" <a...@i...wroc.pl> wrote in message
> [...]
    > Dlatego trzymam drugie konto w Lukasie. Właściwie ma wszystko to
    > co mi jest potrzebne, ale jak na mój gust to ma za duże opłaty

    Jezeli masz e-konto to oplaty sa 0zl. Teraz nawet beda dawac bezplatny
    token, jak wykonasz nim operacje raz w miesiacu. Jak pamietam z dawnych
    czasow przelew w Inteligo byl 0.99zl, w Lukasie darmo. Jezeli kierujesz sie
    wysokoscia oplat, to nie ma po co szukac nowego banku, ewentualnie sprawdz,
    jaka wersje konta posiadasz w Lukasie. jezeli mialbys drozsze konto- dawne
    e-pro, to za oplata mozna je przeksztalcic na e-konto, ewentualnie, jezeli
    nie zalezy ci na historii takiego konta, to zeby ominac oplate za
    przeksztalcenie, mozna stare zamknac i otworzyc nowe e-konto.

  • 3. Data: 2010-03-02 10:58:00
    Od: "tp" <t...@p...fm>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał

> [...]
    > regularnych wpłat. Ma mieć dostęp via internet i w marmurku. Nie
    > chcę trzymać pieniędzy w postaci lokaty terminowej.

    Może Alior Bank? Ostatnio się zeszmacili i za kartę debetową wołają 5 zł
    miesięcznie, dlatego zastrzegłem.

    Jeśli szukasz czegoś, co by mogło służyć jako wpłatomat obsługiwany przez
    osobę fizyczną to będzie jak znalazł - wpłaty i wypłaty w oddziałach
    kosztują 0 zł, tak samo przelewy wszystkie.

    Z tego co wiem, to Inteligo za przelewy 0,99 zł. Do tego w PKO zawsze są
    kolejki.

    Pozdrawiam
    tp

  • 4. Data: 2010-03-02 16:05:25
    Od: Czarek <...@...pl>

    Krzysztof wrote:
> [...]
    > ewentualnie, jezeli nie zalezy ci na historii takiego konta, to zeby
    > ominac oplate za przeksztalcenie, mozna stare zamknac i otworzyc nowe

    Wg informacji od konsultanta, w okresie trzech miesięcy od zmiany TOiP,
    przekształecenie jest bezpłatne.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 5. Data: 2010-03-02 17:25:12
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > potwierdzenie przez praktyków a nie tylko z reklamówki.
    >
    > Czy wpłata gotówki w oddziałach PKOBP jest dla konta Inteligo
    Tak, bez opłat.

> [...]
    > czytniki karty płatniczej. Czy wtedy można wypłacić dowolną
    > kwotę czy jedynie do wysokości limitu karty VE.
    Tak, wypłacić w oddziale można pod warunkiem że jest on wyposażony w
    czytnik.
    Limity jak dla wypłaty gotówkowej, domyślnie 5000 zł (można zmienić),
    oraz bankomaty PKO BP.

    > na papierze)
    Karta kodów jednorazowych (karta wykonana z plastiku, kody zabezpieczone
    zdrapką)

    > Czy w Inteligo konto może być małżeńskie?
    Tak, konto wspólne.

    > Co to jest raczunek oszczędnościowy w ramach konta Inteligo? Czy
    > to coś w rodzaju eMax i eMax+ w mBanku, czyli jakby subkonto o
    > ograniczonych możliwościach, ale wyższym oprocentowaniu ?
    To jest subkonto o ograniczonych możliwościach.
    --
    Mark
    k...@p...pl k...@o...pl