-
1. Data: 2006-05-26 19:39:36
Temat: Pytanie
Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>
Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
wypuklej (standardowa procedura).
Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo sie
ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne z
prawda (nic nie podpisywalem).
Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
(przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.
Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby anulowali
transakcje?
--
Pozdrawiam,
MC
-
2. Data: 2006-05-26 20:24:08
Temat: Re: Pytanie
Od: Stefan <p...@g...com>
Dnia Fri, 26 May 2006 21:39:36 +0200, Marek Ciszewski napisał(a):
> Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
> jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
> wypuklej (standardowa procedura).
>
> Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo sie
> ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
> zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
> podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne z
> prawda (nic nie podpisywalem).
>
> Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
> (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
> wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.
>
> Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
> naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby anulowali
> transakcje?
Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest czesty,
a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?
-
3. Data: 2006-05-26 20:25:36
Temat: Re: Pytanie
Od: Stefan <p...@g...com>
> Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
> sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
> Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest czesty,
> a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
> ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?
Trochę niegramatycznie napisałem, wybaczcie, późna pora :)
-
4. Data: 2006-05-27 15:25:47
Temat: Re: Pytanie
Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>
"Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message
news:4477530c$0$22601$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Bylem na wakacjach w Montrealu. Za hotel zaplacilem z gory przez internet,
> jednak przy zameldowaniu sie zalozono mi blokade na mojej karcie debetowej
> wypuklej (standardowa procedura).
>
> Wszystko byloby ok gdyby po wymeldowaniu i powrocie do kraju nie okazalo
sie
> ze blokade zdjeto ale obciazono mnie kwota okolo 100CAD (nie korzystalem z
> zadnych dodatkowych uslug). Po korespondencji z hotelem okazalo sie, ze
> podpisalem rzekomo jakis "restaurant bill to my room", co nie jest zgodne
z
> prawda (nic nie podpisywalem).
>
> Usilowalem dalej ciagnac te sprawe, niestety kontakt z hotelem urwal sie
> (przestali odpisywac). To w miare porzadny hotel w ktorym bylem juz
> wczesniej bez problemow i nie wiem co sie dzieje.
>
> Pytanie brzmi jak mozna zalatwic taka sprawe? Czy zostaje mi jedynie
> naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby
anulowali
> transakcje?
>
>
> --
> Pozdrawiam,
> MC
>
>
bywa że hotel nalicza i wyciąga z karty
rekompensate za zniszczenia w pokoju
lub braki
no ale mam nadzieje że byłeś grzeczny ;-)
--
Pozdrawiam
Mirek
http://kredytbankowy.com
http://banki.kredytbankowy.com
-
5. Data: 2006-05-29 17:16:45
Temat: Re: Pytanie
Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>
"Stefan" <p...@g...com> wrote in message
news:17008oiyde0ir$.if5yoptej554.dlg@40tude.net...
>> naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby
>> anulowali
>> transakcje?
>
> Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
> sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
> Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest
> czesty,
> a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
> ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?
Jak mozna dodzwonic sie do Visy Poland? Szukalem numeru na stronie - bez
skutku.
--
Pozdrawiam,
MC
-
6. Data: 2006-05-29 17:51:56
Temat: Re: Pytanie
Od: "sumi" <s...@p...onet.[wytnij_to]pl>
"Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net> wrote in message
news:447b25ea$0$22594$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Jak mozna dodzwonic sie do Visy Poland? Szukalem numeru na stronie - bez
> skutku.
Visa Europe
0 22 630 68 01
00-697 Warszawa, Al. Jerozolimskie 65/79
- godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 8:30-17
--
Pozdrawiam
Mirek
http://kredytbankowy.com
http://banki.kredytbankowy.com
begin 666 pixel_tran.gif
J1TE&.#EA`0`!`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````!``$```$!,@`[
`
end
begin 666 zegar.gif
M1TE&.#EA(@`@`,0``&5GF+&O8_[^S?_\C@0$`HZ1F/GY^]K8>9>
7NK.SS-+0
MD<W2NO#MBK6SE+>YM&!?-9VFILG)VX6#2CX](^+@D)V>EMW=Z'A
]FK7!K0``
M`````````````````````````"P`````(@`@```%_Z ACN-2`&BJHL5"OK !
MK<!5W"?MQ.^R5@K&8$ (#"F-"\*2N%Q</(>J(AP.B]:AXA(Q) #0ES2E&!BS
M6"LCP"@D#!9P+W6ILM'GH<1:0< !+RH,!U5[5G=#!WD#?081%R,S*!0#!Q-"
M!UF95IM9!5T(4"D-G!.=>EFI0PR %I!C`&MG`02G#XN:$@<-?I 7*!6)NF:U
M5A.X0P%GK%XS7Y2J$FG'JJINKDL7U4,/6&G;0TEQ"0D%X /=TH;G"H `3*3@
M#!,$!.OR[P#D#1/]U*GS[&U[X"^ /@`($C20P% "LDJWM@5H:/#7NWCG,F:A
MH**<QH]:Z* `^;%!BC'0*GE5`;G((@0#P ;((IE(V0".*$1(6K.2IAD&%5!
M$L'"IZIV.4N@*)/E8;*>#%R^R)%2419333T)C6$1VCTBBP)D:I.
"AP&+I$Z!
M376 @D5 9@WD*,#4RC>9)EG$'8&!3@.FPQ@HR($BS%X106DHQG"8APG%%R 8
%CA$"`#L`
`
end
-
7. Data: 2006-05-29 20:49:58
Temat: Re: Pytanie
Od: Stefan <p...@g...com>
Dnia Mon, 29 May 2006 19:16:45 +0200, Marek Ciszewski napisał(a):
> "Stefan" <p...@g...com> wrote in message
> news:17008oiyde0ir$.if5yoptej554.dlg@40tude.net...
>>> naciskanie na hotel czy moge zadzialac cos tu z moim bankiem zeby
>>> anulowali
>>> transakcje?
>>
>> Wprawdzie nie miałem podobnej sytuacji, ale moj przyjaciel mial podobną
>> sytuację - w hotelu złośliwie doliczono jakieś dodatki po jego wyjezdzie.
>> Zadzwonil do Visy i reklamacje przyjeto. Podobno taki proceder jest
>> czesty,
>> a Visa na takie okolicznosci jest przygotowana. Zreszta chyba jakies
>> ubezpieczenie na karcie powinno byc, prawda?
>
> Jak mozna dodzwonic sie do Visy Poland? Szukalem numeru na stronie - bez
> skutku.
On dzwonil do Visy Europe albo International (nie pamietam) bo nie jest
Polakiem (ale posługiwał się kartą PeKaO)