  • 31. Data: 2004-05-28 13:02:18
    Temat: Re: Pytanie - CitiBank KK
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    >1) posiadacz karty ma rowniez komorke
    >2) jako numer kontaktowy poda te komorke
    >3) wezmie te komorke ze soba
    >4) bedzie przebywal wylacznie w krajach, w ktorych dziala roaming
    >5) i jeszcze pokryje koszta polaczen w tym roamingu...

    dokladnie, nie bardzo mi sie usmiechalo dzwonienie do Polski za 8
    zl/min i czekanie na niedysponenta. Komorke oczywiscie mialem ale nikt
    na nia nie dwonil (roaming i zasieg byl).
    Jak juz pisalem mialem dwie inne karty wiec nie bylo duzego problemu,
    w przeciwnym razie dzwonilbym na pewno.

    >Nie za duzo wymagan troszeczke?
    >
    > MJ

    Jan

  • 32. Data: 2004-05-28 13:09:25
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    >1. Przepraszam, ze sie wtrace - jedna zalet KK Citi miala byc darmowa
    >infolinia z (prawie) kazdego kraju na swiecie. Nie probowales?

    nosze zwyczajowo tylko numer do callcenter w Polsce, nie woze ze soba
    wszystkich ksiazeczek ktore daja z karta :) a dzwonic na miejscowe
    biura numerow.....

    >2. Jesli ty masz do nich sprawe to ty zadzwon, a nie dziadujesz podajac im
    >swoj numer... Zwlaszcza jesli mialo to byc szybko... Tak karta byla ci
    >potrzebna do kupna Coli czy do jakichs istotnych wydatkow? Bo zachowales sie
    >jak zebrak...;-)

    jesli nie mialbym innej mozliwosci na pewno bym zadzwonil (mimo ze
    polaczenie do kraju to ok 8zl/min), nie musialem wiec zalatwilem to
    mailem. Numer za granica podalem na wszelki wypadek, jak widac bank
    nie przewiduje takich przypadkow....
    Karta Citi miala byc podstawowa na wyjezdzie (w zasadzie tylko po to
    ja wzialem), przez pierwsze dni placilem nia za wszystko.

    ja, zabrak??? :))))

    pzdr
    Jan

  • 33. Data: 2004-05-28 13:12:48
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Jan Mio" <j...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > nosze zwyczajowo tylko numer do callcenter w Polsce, nie woze ze soba
    > wszystkich ksiazeczek ktore daja z karta :) a dzwonic na miejscowe
    > biura numerow.....

    Czytajac to co napisales ponizej, tzn. planujac ze to bedzie podstawowa
    karta to arto bylo wziac numery do call center innych krajow - to tylko
    kartonik wymiarow karty.

    --
    JaKi

  • 34. Data: 2004-05-28 13:23:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czytajac to co napisales ponizej, tzn. planujac ze to bedzie podstawowa
    > karta to arto bylo wziac numery do call center innych krajow - to tylko
    > kartonik wymiarow karty.

    Owszem mógł. Ale czy Citi nie powinno dzwonić do klienta w takiej sytuacji?
    Oczywiście z ich puntu widzenia najłatwiej jest zablokowac kartę.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 35. Data: 2004-05-28 13:28:38
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    > O ile dobrze potrafie liczyc to jest to 23 gr - wiec twierdzenie ze ponad
    30
    > gr jest niezlym naciagnieciem.

    Masz rację. Źle policzyłem. Tylko dlaczego od razu naciąganie? Zwykła
    pomyłka. Dla porównania BRE Bank (mBank, Multibank) przeliczyłby po 4,70
    (dla kart rozliczanych przez Euro). Zatem płacąc za zakupy kartą Citi
    wydałem 4% więcej niż przy karcie BRE, a 5% więcej niż gdyby było to przy
    kursie średnim.

  • 36. Data: 2004-05-28 13:53:43
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > (dla kart rozliczanych przez Euro). Zatem płacąc za zakupy kartą Citi
    > wydałem 4% więcej niż przy karcie BRE, a 5% więcej niż gdyby było to przy

    Placiles tego samego dnia, w odstepie niewielkim po platniosci karta Citi?

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2004-05-28 14:10:26
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@p...onet.pl> napisał:
    > Placiles tego samego dnia, w odstepie niewielkim po platniosci karta Citi?

    Ja płaciłem i porównywałem. VC i MC citi maja _odczuwalnie_ gorsze kursy niż KK
    mB/multi. Od czasu gdy ich (BRE) karty rozliczane sa w euro - jest całkiem
    nieźle pomimo, że ich kursy jakies rewelacyjne nie są. VC citi byla drozsza
    jakies dwadziescia pare groszy (nie pamietam dokładnie), a MC citi byla drozsza
    5-8groszy. Porównywałem też maestro citiGold (ma odrębna tabele) i DC, VE fortis
    i VE inteligo. Najtansze były karty VE i KK VC mB/Multi.

    --
    W.

  • 38. Data: 2004-05-28 14:19:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 28 May 2004 15:23:09 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Owszem mógł. Ale czy Citi nie powinno dzwonić do klienta w takiej sytuacji?
    >Oczywiście z ich puntu widzenia najłatwiej jest zablokowac kartę.

    Ależ Citi dzwoni. A raczej próbuje. Jesli klient nie zostawił numeru
    do siebie, znaczy, zostawil, ale go pod nim nie ma, to co?
    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2004-05-28 14:19:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 28 May 2004 15:02:18 +0200, Jan Miś <j...@g...pl>
    wrote:

> [...]
    >na nia nie dwonil (roaming i zasieg byl).
    >Jak juz pisalem mialem dwie inne karty wiec nie bylo duzego problemu,

    O tym, że z RPA nie ma phone home to jesteś pewny?

    --

  • 40. Data: 2004-05-28 15:28:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "~WD" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

> [...]
    fortis
    > i VE inteligo. Najtansze były karty VE i KK VC mB/Multi.

    Dzis dostalem Profit i jest tam porownanie wyplaty 100 Euro.mBank wypadl
    chyba najlepiej.

    --
    JaKi