  • 1. Data: 2002-04-08 12:32:29
    Temat: Pytanie (kolejne i nudne) o promocje Inteligo
    Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl>

    Witam!

    To juz moje trzecie na tej grupie pytanie o Inteligo. Tym razem zwrocilem
    sie najpierw do zrodla, czyli na i...@i...pl , ale ich odpowiedz dowodzi
    raczej, ze nie potrafia zrozumiec tekstu czytanego, ewentualnie maja gdzies
    klientow i wysylaje ta sama odpowiedz wszystkim (niezaleznie od pytania).

    Otoz czy:

    Jesli zarobie juz 500zl z promocji, to czy ludzie polecani przeze mnie jako
    nr. 11, 12 itd beda dostawali premie (ja juz nie, bo przekrocze limit)?
    Regulamin tego niby nie wyklucza, ale wole sie upewnic niz pozniej tlumaczyc
    sie ludziom dlaczego nie dostali upragnionych 50zl.

    --
    ### Z pozdrowieniami,
    ### Gregry

  • 2. Data: 2002-04-08 14:48:13
    Temat: Re: Pytanie (kolejne i nudne) o promocje Inteligo
    Od: jahckal <j...@p...onet.pl>

    Witam, w wiadomości z dnia Mon, 8 Apr 2002 14:32:29 +0200, od "Gregry"
    <g...@p...onet.pl> napisano:

> [...]
    >Regulamin tego niby nie wyklucza, ale wole sie upewnic niz pozniej tlumaczyc
    >sie ludziom dlaczego nie dostali upragnionych 50zl.
    Będą, zarobić na Tobie może dowolna ilość osób.

  • 3. Data: 2002-04-08 16:06:15
    Od: "Gregry" <g...@p...onet.pl>

    "jahckal" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > Będą, zarobić na Tobie może dowolna ilość osób.

    Dzieki! Ludzie z Inteligo odpowiedzieli na podobnie zadane pytanie jak
    jakies roboty (wyciagneli chyba tekst ze strony albo regulaminu).

    Pozdrawiam,
    Grzegorz