  • 1. Data: 2011-04-30 07:18:44
    Temat: Pytanie o FUTRA
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

    Czytam wiadomości z tego forum od dość dawna z dużym zainteresowaniem i mam
    do kolegów prośbę o rozszyfrowanie terminu FUTRA. Pojawia się on tutaj
    często i jest przeze mnie niezrozumiały. Ponieważ nie pomogło mi w tym
    Allegro, zwracam się z pytaniem do kolegów.
    Z góry dziękuję za pomoc.
    Jacek

  • 2. Data: 2011-04-30 07:26:27
    Temat: Re: Pytanie o FUTRA
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

> [...]
    > tutaj często i jest przeze mnie niezrozumiały. Ponieważ nie pomogło mi w
    > tym Allegro, zwracam się z pytaniem do kolegów.

    Chłopaki do 7:59 obstawiaja otwarcie sesji na aktualnej serii kontraktów.

    http://stooq.pl/q/?s=fw20m11
    http://stooq.pl/q/f/?s=fw20

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 3. Data: 2011-04-30 07:28:14
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Chłopaki do 7:59 obstawiaja otwarcie sesji na aktualnej serii kontraktów.
    >
    > http://stooq.pl/q/?s=fw20m11
    > http://stooq.pl/q/f/?s=fw20

    Z reguły wygrywa kolega Sys 29 tudzież Looser :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2011-04-30 08:49:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    FUTRA to zapewne żartobliwie przetworzone słowo FUTURES

  • 5. Data: 2011-04-30 10:37:04
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jacek M. wrote:

> [...]
    > często i jest przeze mnie niezrozumiały. Ponieważ nie pomogło mi w tym
    > Allegro, zwracam się z pytaniem do kolegów.

    Tak. Allegro to najlepsze źródło wiedzy o tym co się dzieje na tej grupie.
    Dane o FUTRA są na stronie http://allegro.pl/muzyka-i-instrumenty. Trzeba
    zwrócić uwagę na instrumenty używane czyli pochodne gdzieś tak około 3 tyś
    za sztukę.

  • 6. Data: 2011-04-30 12:32:44
    Od: "Jacek M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > FUTRA to zapewne żartobliwie przetworzone słowo FUTURES
    Tak podejrzewałem, ale dla pewności wolałem zapytać. Dziękuję
    Jacek M.