  • 11. Data: 2005-07-03 15:28:36
    Temat: Re: Pytanie o: PayPal
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    JA:

    > Odkryles Eureke?

    najwyrazniej tak!!! jak wybiore w bankomacie odebrane od jakiegos szkota
    poprzez PP to ile zaplace prowizji?

  • 12. Data: 2005-07-03 17:51:33
    Od: zet <z...@z...pl>

    n...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

    > Dzieki, czyli zostaje tradycyjny przelew bankowy.

    Najtaniej będzie wysłać odbiorcy kartę prepaid, którą doładowuje się
    dopiero jak dojdzie do odbiorcy.

  • 13. Data: 2005-07-03 19:13:19
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zet <z...@z...pl> napisał(a):

    > Najtaniej będzie wysłać odbiorcy kartę prepaid, którą doładowuje się
    > dopiero jak dojdzie do odbiorcy.

    Dzieki za info, ale zalezy mi de facto na jaknajtanszym i najsprawnijeszym
    przelaniem srodkow z banku w UK na jakies konto w banku w Polsce celem
    oplacenia rachunkow w PL.

  • 14. Data: 2005-07-03 20:59:59
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Dzieki za info, ale zalezy mi de facto na jaknajtanszym i najsprawnijeszym
    >przelaniem srodkow z banku w UK na jakies konto w banku w Polsce celem
    >oplacenia rachunkow w PL.

    Zobacz w archwium grupy posty o koncie w citi uk + koncie w citi pl.
    Ewentualnie niedawno o przyjmowaniu "przelewow" paypalem na konto w
    allpay.pl (a z tego juz latwiej wyciagnac na normalne konto).

    Pzdr.
    Lack

  • 15. Data: 2005-07-03 23:19:42
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    nie

    > Czyli jaka droga (tradycyjny przelew bankowy z UK do Polski?)

    odbiorca rejestruje sie np. w allpay.pl - a wplacajacy przelewa z paypala
    lub wplaca bezposrednio karta (taniej).

    Pozdr.,
    Piotr

  • 16. Data: 2005-07-05 13:28:19
    Od: "BC" <b...@o...pl>

    Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam i prosze odpowiedz, ewentualnie "drogowskaz", gdzie moglbym znalezc
    > odpowiedz na pytanie:
    >
    > 1) Czy osoba mieszkajaca w UK i posiadajaca PayPal, moze przelac
    > pieniadzeb
    > komus w Polsce?

    *** Może, via AllPay.pl.
    http://www.allpay.pl/?show=5&m=1&p=8

    > 2) Czy sa jakies prowizje z tym zwiazane i kto je uiszcza?
    *** Odbierający zazwyczaj.

    Rsct
    BC