  • 31. Data: 2012-09-29 16:09:46
    Temat: Re: Pytanie o fora
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "m4rkiz" k41gq7$u4r$...@d...me

    >> Jaki ma w tym interes?

    > widzisz tu gdzies reklamy?

    Ja korzystam z konta gmail.com od lat -- zero
    reklam, a jednak G utrzymują to bezpłatnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2012-09-29 16:15:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MK" op.wla73bzp28x4t2@saturn

    : Hehe... i co ja mam powiedziec? Nie zasypuje
    : pbb masa postow, ale staz robi swoje ;).

    Ja wysłałem około 42400 p_ostów na wszystkie grupy.
    z tym, że skrosowane posty liczone są wielokrotnie.
    (czyli wysłany na dwie grupy naraz -- jako dwa posty)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2012-09-29 19:13:31
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 16:09:46 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Ja korzystam z konta gmail.com od lat -- zero
    > reklam, a jednak G utrzymują to bezpłatnie.

    Myślisz, że oni to robią żeby Tobie sprawić przyjemność?
    Spróbuj pomyśleć ile forsy i zachody by ich kosztowało, żeby mieć wgląd
    do takiej ilości kont pocztowych rozsianych po różnych serwerach na
    całym świecie!
    A tutaj mają na patelni wszystko, klienci sami się zgłaszają i
    przedkładają swoją korespondencję, a nikt nawet nie ma pojęcia o tym,
    kto i czyją korespondencję kontroluje na serwerach Googla.
    A pomysł nie jest nowy, za komuny tzw. "służby" też większość swoich
    informacji uzyskiwały z lektury listów wysyłanych Pocztą Polską.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 34. Data: 2012-09-29 21:01:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 50672c48$0$1296$6...@n...neostrada.pl

    > Myślisz, że oni to robią żeby Tobie sprawić przyjemność?

    Tak. Wiedzą o tym, że zadowolony klient jest
    lepszym źródłem szmalu niż niezadowolony.

> [...]
    > A pomysł nie jest nowy, za komuny tzw. "służby" też większość swoich
    > informacji uzyskiwały z lektury listów wysyłanych Pocztą Polską.

    Psychoza maniakalna, maniakalno-depresyjna?...
    Szyfruj zatem, jeśli boisz się. Moja siostra
    wywala co miesiąc około 75 złotych na telefon
    w TPSA -- bo boi się podsłuchów...

    [prawdę mówiąc -- i ja boję się tego, że ktoś podczyta
    to, co ja ślę na grupy dyskusyjne... ale ja mam obawy
    uzasadnione, nie jestem schizofrenikiem ;) jak inni...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2012-09-30 15:04:11
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Arek" ...

    > A to przecież próby zasadniczych zmian w filozofii bankowości.

    Jak te proby beda mialy PRZELOZENIE na konta, lokaty, karty, kredyty, ...itd...
    to my sie nimi tutaj, na PBB, zajmiemy.

    --
    T.F.

  • 36. Data: 2012-10-02 15:03:06
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 29 Sep 2012 21:01:49 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > "Chris94" 50672c48$0$1296$6...@n...neostrada.pl

    > Tak. Wiedzą o tym, że zadowolony klient jest
    > lepszym źródłem szmalu niż niezadowolony.

    > Psychoza maniakalna, maniakalno-depresyjna?...

    Pogooglaj sobie, czym były projekty Echelon oraz Carnivore.
    Dziwnym trafem Google spełnia większość tych wymogów, jakie stawiano
    przed tymi projektami, a kosztuje jakieś ułamki promila tego, co miałaby
    kosztować realizacja tych projektów.

  • 37. Data: 2012-10-03 00:48:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 506ae60d$0$26707$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Dziwnym trafem Google spełnia większość tych wymogów, jakie stawiano
    > przed tymi projektami, a kosztuje jakieś ułamki promila tego, co miałaby

    Pozostaje szyfrowanie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2012-10-03 13:49:30
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote on 2012-10-02_15:03

> [...]
    > Dziwnym trafem Google spełnia większość tych wymogów, jakie stawiano
    > przed tymi projektami, a kosztuje jakieś ułamki promila tego, co miałaby

    Nie, żebym sprzeczał się co do zasadności zastrzeżeń do G., ale
    argumentacja jakaś taka zabawnie płyciutka.
    Teroryści, którzy używali do komunikacji kont Google'a już dawno
    wszyscy siedzą... :-)

    witrak()

  • 39. Data: 2012-10-03 14:45:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Paź, 13:49, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Teroryści, którzy używali do komunikacji kont Google'a już dawno
    > wszyscy siedzą... :-)

    Kiedys czytalem newsa, ze ktoras grupa porozumiewala sie korzystajac z
    WoW-a :)

  • 40. Data: 2012-10-03 16:12:43
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 03 Oct 2012 13:49:30 +0200, witrak() napisał(a):

> [...]
    > argumentacja jakaś taka zabawnie płyciutka.
    > Teroryści, którzy używali do komunikacji kont Google'a już dawno

    Terroryzm jest tylko pretekstem dla coraz skuteczniejszej inwigilacji
    społeczeństwa. A służby specjalne mają baaardzo szerokie zainteresowania
    ;)