  • 1. Data: 2002-03-30 12:01:39
    Temat: Pytanie o karte platnicza mBanku , Inteligo i Lukasbanku
    Od: "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk>

    Witam i zarazem Wesolych Swiat zycze.
    Mam pytanko bowiem widze ze duzo z was korzysta z uslug bankow wymienionych
    w temacie.
    W jakich bankomatach nieplace prowizji poslugujac sie kartami tych bankow?
    Gdzie pobieraja prowizje i ile ona wynosi? czy np. na stacji benzywowej za
    paliwo trzeba cos placic dodatkowo za transakcje bezgotowkowa? jak to
    wytglada w polsce a jak za granica?
    za odpowiedzi dziekuje serdecznie
    pozdr

  • 2. Data: 2002-03-30 18:32:04
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek Wilczak" <v...@y...co.uk> napisał w wiadomości

    > Mam pytanko bowiem widze ze duzo z was korzysta z uslug bankow
    wymienionych
    > w temacie.

    Mowie o kartach mBanku

    > W jakich bankomatach nieplace prowizji poslugujac sie kartami tych bankow?

    W bankomatach sieci Euronet, BEZ bankomatow w oddzialach Millenium

    > Gdzie pobieraja prowizje i ile ona wynosi?

    Przy wyplacie w bankomacie innym niz wyzej wymienilem:
    2,50% wyplacanej kwoty + 2.50 zl

    > czy np. na stacji benzywowej za
    > paliwo trzeba cos placic dodatkowo za transakcje bezgotowkowa? jak to
    > wytglada w polsce a jak za granica?

    Tranzakcje bezgotowkowe sa bez prowizji

  • 3. Data: 2002-03-30 18:32:21
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Przy wyplacie w bankomacie innym niz wyzej wymienilem:
    > 2,50% wyplacanej kwoty + 2.50 zl

    Jakby to obnizyli byloby super =)

  • 4. Data: 2002-03-31 17:19:39
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Mowie o kartach mBanku

    > W bankomatach sieci Euronet, BEZ bankomatow w oddzialach Millenium

    A także BEZ bankomatow w oddzialach Citi.

  • 5. Data: 2002-04-01 17:34:57
    Od: Lukasz Bajoński <l...@g...pl>

    <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A także BEZ bankomatow w oddzialach Citi.

    bo w oddziałach Citi są bankomat Citi ;)