  • 21. Data: 2005-07-11 15:01:15
    Temat: Re: [OT] Promocja neostrady i trole [was:] Re:Qrestwo w M-banku
    Od: " " <n...@g...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):

    > 2005-07-11 13:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > LPoD, gdy pisał(a):

    > Możebne. A ile jeszcze ta promocja ma trwać?

    To kup sobie Neostrade i powies sie na kablu, palancie.

  • 22. Data: 2005-07-13 18:35:42
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    yayco wrote:

    > Możebne. A ile jeszcze ta promocja ma trwać?

    Napisałbym Ci, ale... nie chce mi się wklepać www.neostrada.pl do
    przeglądarki. ;)
    Z tego, co mi się kojarzy, to do końca sierpnia.

    ch.

  • 23. Data: 2005-07-13 18:45:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-13 20:35- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    LPoD, gdy pisał(a):

    > Napisałbym Ci, ale... nie chce mi się wklepać www.neostrada.pl do
    > przeglądarki. ;)
    > Z tego, co mi się kojarzy, to do końca sierpnia.
    >

    > ch.

    Pytanie było z tych notorycznych, ale dziękuję za dobre chęci ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 24. Data: 2005-08-11 06:06:41
    Temat: Re: Qrestwo w M-banku
    Od: "zadowolony" <n...@o...pl>

    > Ostrzeżenie przed matactwami w M-banku,
    >

    > w dniu 07 lipca spłacam z opóżnieniem ratę kredytu, następnego dnia 08 lipca
    > ksiegują opłatę 15 PLN tytułem wysyłki monitu .
    >
    > Zlożyłem reklamację której notabene nie za bardzo chcieli przyjąć, dopiero
    > moja groźba natychmiastowego skierowania sprawy do "arbitra" poskutkowała
    > łaskawym przyjęciem reklamacji.
    >
    > Ciekaw jestem jak sprawa się rozwinie.
    >
    > --

    Witajcie szczekając e pieski pracujace w Bankach i pisujący na tej liście.

    Wczoraj zadzwoniła kobieta z M banku i oświadczyła że moja reklamacja została
    rozpatrzona pozytywnie.

    I mają szczęście w tym M-banczysku, pozew do arbitra bankowego już czekał.

    A wy szczekajace pieski z tej listy zastanówcie się czy warto od razu
    podskakiwać i poszczekiwać czy nie należy używać rozumu ?

    Kredytobiorca (zadowolony)

  • 25. Data: 2005-08-11 07:48:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    zadowolony napisał(a):

    > Witajcie szczekając e pieski pracujace w Bankach i pisujący na tej liście.
    [...]
    > A wy szczekajace pieski z tej listy zastanówcie się czy warto od razu
    > podskakiwać i poszczekiwać czy nie należy używać rozumu ?

    Padło ci na mózg?