  • 41. Data: 2012-05-20 14:55:53
    Temat: Re: RAFI robi wisniowke ;)
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 20.05.2012 10:22, wiatrak pisze:

    > A ja złożyłem właśnie reklamację. W niedzielę.. Kontakt z bankiem 24 na
    > dobę. Miła pani poklikała , przeczytała mi treść reklamacji. Pożyjemy,
    > zobaczymy.

    Co im nagadales? Tez bym zlozyl, ale ostatnio jakas ich
    pseudokonsultanka, ktora przywitala sie "witam!" powiedziala, ze dopiero
    w czerwcu.

  • 42. Data: 2012-05-20 15:24:54
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-05-20 14:55, neoniusz pisze:

    > Co im nagadales? Tez bym zlozyl, ale ostatnio jakas ich
    > pseudokonsultanka, ktora przywitala sie "witam!" powiedziala, ze dopiero
    > w czerwcu.

    Nie jestem przekonany czy bank może odmówić przyjęcia reklamacji... że
    uznają za niezasadną i każą czekać do czerwca to jeszcze zrozumiem, ale
    żeby odmówić przyjęcia?

  • 43. Data: 2012-05-20 15:38:18
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Co im nagadales? Tez bym zlozyl, ale ostatnio jakas ich pseudokonsultanka,
    > ktora przywitala sie "witam!" powiedziala, ze dopiero w czerwcu.

    A co miałem nagadać? Powiedziałem jej, że założyłem konto z groupona i na
    grupie pl.biznes. banki wyczytałem, że klienci , którzy spełnili warunki w
    kwietniu, uzyskali już premię. Ja, po dokładnym przestudiowaniu regulaminu
    stwierdziłem ,ze także spełniłem warunki w kwietniu, a takze już w maju.
    Jednak premii za kwiecien nie otrzymałem. Pani potwierdziła, ze premia powinna
    już być isama, bez zagłębiania się w szczegóły zaproponowała bym złożył
    reklamację. Na to ja stwierdziłem, że w takim razie zróbmy to tu i teraz.
    Zacząłem oczywiście od wstukania swojego numeru klienta, więc nie rozmawialiśmy
    ogólnie o promocji, tylko o tym , ze ja nie mam tego co wg. mnie powinienem
    otrzymać.

  • 44. Data: 2012-05-21 18:32:35
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-05-15 09:37, Q pisze:
    > Karte aktywowalem, bo tak czy siak oplata bedzie potracona

    Ja mimo zamówienia karty nie dostałem, opłata nie pobrana, połówka wiśni
    dotarła :)

    --
    radar

  • 45. Data: 2012-05-22 09:37:03
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ja mimo zamówienia karty nie dostałem, opłata nie pobrana, połówka wiśni
    > dotarła :)

    Ty sie ciesz jak za drugi miesiac nie potraca Ci oplaty za karte,
    bo za pierwszy to standard przeciez :).

    Jest tez drugi scenariusz:
    potraca Ci oplate za karte, ktorej nie masz - wtedy bedzie jazda ;)

  • 46. Data: 2012-05-22 10:20:39
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-05-22 09:37, Q pisze:
    > Ty sie ciesz jak za drugi miesiac nie potraca Ci oplaty za karte,
    > bo za pierwszy to standard przeciez :).

    No to będzie debecik ;)

    > Jest tez drugi scenariusz:
    > potraca Ci oplate za karte, ktorej nie masz - wtedy bedzie jazda ;)

    Już się nie mogę doczekać ;)

    --
    radar

  • 47. Data: 2012-05-22 10:20:45
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-22 09:37, Q pisze:

    > Jest tez drugi scenariusz:
    > potraca Ci oplate za karte, ktorej nie masz - wtedy bedzie jazda ;)

    a jak zastrzegę kartę to też będą pobierać mi opłatę za nią??
    bo tak myślę sobie czy nie zostawić sobie samego konta bez karty

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 48. Data: 2012-05-22 10:46:51
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > a jak zastrzegę kartę to też będą pobierać mi opłatę za nią??
    > bo tak myślę sobie czy nie zostawić sobie samego konta bez karty

    Nie, ale jest inny (wazniejszy) aspekt -
    - czy po zastrzezeniu dostaniesz (kolejne) 100zl?

    Bo jak tak, to ja bym ja juz teraz zastrzegl -
    - zwlaszcza, ze od czerwca oplata wzrasta z 2 do 4zl.
    (jak nie wyrobisz 250zl karta).

  • 49. Data: 2012-05-22 11:26:57
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-05-22 10:46, Q pisze:

    > Nie,

    ok, to dobrze

    > ale jest inny (wazniejszy) aspekt -
    > - czy po zastrzezeniu dostaniesz (kolejne) 100zl?

    planuje zastrzec dopiero po otrzymaniu drugiej wiśni ;-))

    > Bo jak tak, to ja bym ja juz teraz zastrzegl -
    > - zwlaszcza, ze od czerwca oplata wzrasta z 2 do 4zl.
    > (jak nie wyrobisz 250zl karta).

    myślę sobie aby zostawić samo konto jeśli będzie ono bezpłatne
    kartę zastrzegę dopiero po wyjedzeniu wszystkich wiśni

    --
    pozdrawiam
    Marcin