  • 11. Data: 2004-06-08 09:36:48
    Temat: Re: DC ma tyle od dawna :P [było: RB rekord grace period !]
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > DC wydaje też karty dla studentów:
    > www.diners.at

    No no, 24 Euro/rok - tania jak kaiserbrötchen ;-)
    Ale nie załapie się, za stary jestem ;-/

  • 12. Data: 2004-06-08 10:08:36
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik ~WD napisał:

    > Może jakiś olśniony pracownik... zabrał do domu zmiany w ofecie ;-)))

    Najzwyklejszy w świecie użytkownik, który dostaje z wyciągiem parę newsów i w
    swej naiwności chce się podzielić z tymi, którzy być może nie mają kart RB, a
    chcieliby wiedzieć więcej ...
    Nie poluj na czarownice tam gdzie ich nie ma.

    ________
    Yareck

  • 13. Data: 2004-06-08 10:55:23
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał:
    > No no, 24 Euro/rok - tania jak kaiserbrötchen ;-)

    LOL !!! :))

    > Ale nie załapie się, za stary jestem ;-/

    Ja (niestety) też ;) ..... ale póki mam zwykłą, to nie jest tak źle ;)

  • 14. Data: 2004-06-08 11:16:42
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > chcieliby wiedzieć więcej ...
    > Nie poluj na czarownice tam gdzie ich nie ma.

    też dostałem wczoraj wyciąg. więc jestem skłonny koledze uwierzyć :)

    G.

  • 15. Data: 2004-06-08 17:40:52
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 08 Jun 2004 12:08:36 +0200,
    osoba podpisana: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>
    napisała:

> [...]
    > chcieliby wiedzieć więcej ...
    > Nie poluj na czarownice tam gdzie ich nie ma.
    Pax, pax między chrześcijany :-)
    Nie denerwuj sie tak - ostatnio było na grupie parę peanów na cześć
    różnych banków. Po blizszym przyjrzeniu się .... jakby to powiedzieć.
    Wyglądało na to, że owe pochwalne posty popełniali pracownicy tychże
    banków. Stąd część grupowiczów stała się, może nieco przeczulona na tym
    punkcie :-)

    KJ

    --
    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.