eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDlaczego w Polsce nie ma takich kart?RE: Dlaczego w Polsce nie ma takich kart?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!newsgate.pl
    From: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: RE: Dlaczego w Polsce nie ma takich kart?
    Date: 27 Nov 2002 08:42:03 +0100
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 27
    Message-ID: <000d01c295e8$6da7a5d0$6b00000a@ecard.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="US-ASCII"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1038382923 7908 192.168.240.245 (27 Nov 2002 07:42:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Nov 2002 07:42:03 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook, Build 10.0.2627
    X-Received: from test2.ecard.pl ([213.241.26.122]:24014 "EHLO sebak") by
    ps1.test.onet.pl with ESMTP id <S672239AbSK0Hkh>; Wed, 27 Nov 2002
    08:40:37 +0100
    X-Received: from test2.ecard.pl ([213.241.26.122]:24014 "EHLO sebak") by
    ps1.test.onet.pl with ESMTP id <S672239AbSK0Hkh>; Wed, 27 Nov 2002
    08:40:37 +0100
    X-Received: from test2.ecard.pl ([213.241.26.122]:24014 "EHLO sebak") by
    ps1.test.onet.pl with ESMTP id <S672239AbSK0Hkh>; Wed, 27 Nov 2002
    08:40:37 +0100
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:214834
    [ ukryj nagłówki ]

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Chyba nie CWKS? Bo jest to akurat najbardziej znienawidzony
    > klub w kraju.
    > Mowie, ze Wisla jest najlepiej zorganizowanym klubem jedynym
    > wg mnie z ktorym
    > warto podpisac umowe o karty affinity.

    Lepiej zorganizowana od Wisly jest Amica. Czy to jednak swiadczy, ze
    umowa z nimi gwarantuje sukces? Jedynie w odniesieniu do fabryki...
    Jak wiec widzisz "organizacja" niewiele ma tu nic wspolnego z
    ewentualnym sukcesem.

    Legia, czyli ten najbardziej znienawidzony klub, jest zarazem
    najbardziej lubianym klubem. I nie "znienawidzenie" generuje klientow a
    wlasnie sympatia, poniewaz kibic "nienawidzacy", podobnie jak kibic
    obojetny, nie pojdzie po karte.

    Proponuje rozdzielic myslenie biznesowe od czysto sportowych sympatii
    :-)

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1