eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRE: MultiBank - opinie (z doświadczenia)RE: MultiBank - opinie (z doświadczenia)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.p
    l!newsgate.pl
    From: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: RE: MultiBank - opinie (z doświadczenia)
    Date: 8 Sep 2003 09:42:36 +0200
    Organization: email<>news gateway
    Lines: 56
    Message-ID: <000101c375dd$06da5520$c332000a@lfi.com.pl>
    References: <D...@e...lfi.com.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1063006956 29477 192.168.240.245 (8 Sep 2003 07:42:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Sep 2003 07:42:36 GMT
    X-Mailer: Microsoft Outlook, Build 10.0.2627
    X-Received: from unknown (HELO kuba2) ([195.205.44.75]) (envelope-sender
    <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 8 Sep 2003 07:42:08 -0000
    X-Received: from unknown (HELO kuba2) ([195.205.44.75]) (envelope-sender
    <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 8 Sep 2003 07:42:08 -0000
    X-Received: from unknown (HELO kuba2) ([195.205.44.75]) (envelope-sender
    <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 8 Sep 2003 07:42:08 -0000
    X-Received: from unknown (HELO kuba2) ([195.205.44.75]) (envelope-sender
    <w...@w...pl>) by smtp.wp.pl (wp-smtpd) with SMTP for
    <p...@n...pl>; 8 Sep 2003 07:42:08 -0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258696
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Witam,
    > Chciałbym założyć ROR w MultiBanku. Zaproponawoali mi konto
    > VIP'a (aquarius), oraz ciekawe produkty kredytowe.

    Skoro już tyle osob się wypowiedzialo to tez cos napisze, bo Multi
    odrobinke znam :)

    > Czego oczekuję (zgrubsza):
    > - miłej, profesjonalnej i kompleksowej obsługi

    Generalnie ok. Ale duzo zalezy od konkretnej osoby oraz obciazenia
    danego oddzialu. Oczywiście jak wszedzie zdarzaja się przypadki olewania
    i niekompetencji ale jest tego zdecydowanie mniej niż wynosi srednia
    bankowa :).

    > - dostęp przez internet z dużą funkcjonalnością (nie mam
    > czasu na przesiadywanie w banku)

    Funkcjonosc jest duza. Moim zdaniem ergonomia interfejsu nieco kuleje (a
    już szczególnie podglad KK) ale ogolnie to niezly system.

    > - przyjazne oferty kredytowe (tanie, bez zbędnych
    > foramlności, dostosowane do możliwości, elastyczne)
    >
    Tu trudno jednoznacznie odpowiedziec. Z jednej strony procedury oceny
    zdolnosci kredytowej często pozwalaja uzyskac atrakcyjny kredyt o wiele
    latwiej i na wieksza kwote niż gdzie indziej. Z drugiej strony czasem
    można trafic na jakies duperelki i z poczatkowego braku formalnosci robi
    się ich troche. Pomyslowosc analitykow kredytowych jest czasem
    zaskakujaca :/.

    Klopoty zacznaja się tez gdy dany przypadek jest nietypowy i wychodzi
    poza procedure. Indywidualne podejscie to raczej haslo reklamowe.
    Tak wiec wiele klientow wychodzi bardzo zadowolonych, ale sa i tacy
    ktorzy rzucaja gromami (czasem nawet slusznie :)) i takich wlasnie
    czesto
    slychac w tego typu watkach.

    W Aquariusie możesz liczyc na nieco wyzsza klase obslugi ale private
    bankingu się nie ma co spodziewac. Glowna zaleta Aquariusa to lepsze
    oprocentowanie kredytow.

    Generalnie jeśli produkty Ci odpowiadaja (a sa dobre) to na prawde warto
    sprobowac, tylko trzeba pamietac ze w jakosci obslugi duzo zalezy od
    osoby, oddzialu no i konkretnego przypadku.


    --
    Wojtek Frabinski
    www.kartybankowe.net

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.biznes.banki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1