  • 21. Data: 2003-06-10 18:48:17
    Temat: Re: Zakupy w Amazonie icło
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    q...@p...onet.pl wrote:

    > Chodziło o CD Audio , ale myśle że wykonawca i producent płyty są z Angli
    > i dlatego był komunikat że nie obsługują Polski,bo bliżej mam na wyspy i tam
    > moge się zaopatrzyć. Na amazon.co.uk udalo mi się bez problemu.

    ja płyty pewnego zespołu co prawda mogłem kupić w Europie, ale zależało
    mi na amerykńskich wydaniach - taki snobizm ;))

    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief

  • 22. Data: 2003-06-10 18:49:51
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    q...@p...onet.pl wrote:

    > Kartą VC Multi ,cały czas komunikat że nie obsługują tego regionu ,
    > ale udało mi się zakupić na amazon.co.uk bez problemu przeszło ,

    zastanamwia mnie jeszcze jedno: jak amazonowcy poznali po numerze karty,
    że została ona wydana tam gdzie im nie pasuje...

    NP: Graveland - "Carpathian wolves"

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions

  • 23. Data: 2003-06-11 12:52:56
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    quendi> Chodziło o CD Audio , ale myśle że wykonawca i producent płyty są z Angli
    quendi> i dlatego był komunikat że nie obsługują Polski,bo bliżej mam na wyspy i
    tam
    quendi> moge się zaopatrzyć. Na amazon.co.uk udalo mi się bez problemu.
    quendi> pozdrawiam.

    A tak swoja drogą polecam co ostatnio EU wymyśliła:

    http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A36150
    -2003Jun9.html

    --

    --w

  • 24. Data: 2003-06-11 12:54:21
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Gibson> ????

    He, he ;-)

    http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/156592
    8393/qid=1055336182/sr=8-1/ref=sr_8_1/104-6903666-76
    27904?v=glance&s=books&n=507846

    --

    --w

  • 25. Data: 2003-06-11 16:16:23
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    > A tak swoja drogą polecam co ostatnio EU wymyśliła:
    >
    > http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/articles/A36150
    -2003Jun9.html

    I to samo po polskiemu :(

    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=1041114&k
    at=8632

    czyli
    Koniec wolności - od 1 lipca VAT w Internecie

    gren