  • 1. Data: 2003-08-04 19:30:08
    Temat: ROR walutowy
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Czy ktos moze mi doradzic bank, w ktorym byloby warto trzymac euro? Sumy
    nie sa zawrotne, ale chodzi mi o cos lepszego od skarpety - juz nie
    mowie o procencikach, ale chocby bezplatnie? Chwilowo interesuje mnie
    r-ek biezacy, nigdy nie wiadomo w czasie lata...

    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2003-08-05 05:14:29
    Temat: Re: ROR walutowy
    Od: "" <o...@p...onet.pl>

    Proponuje INGBSK, na razie prowadzenie bezplatne, rachunek dostepny w kazdym
    oddziale.

  • 3. Data: 2003-08-05 07:34:39
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl>
    > Proponuje INGBSK, na razie prowadzenie bezplatne, rachunek dostepny w
    kazdym
    > oddziale.

    ja bym wolal Nordea Waluta - mozesz z nia wszystko robic przez internet, a %
    i kursy mają
    korzystniejsze dla klienta.
    Jak kiedys w ING zobaczylem rozpietosc kursu kupna i psrzedazy to az mnie
    zatkalo i od tego czasu nawet nie spradzam ich oferty walutowej.
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-08-05 10:16:23
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Mona <l...@n...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]
> [...]
    > mowie o procencikach, ale chocby bezplatnie? Chwilowo interesuje mnie
    > r-ek biezacy, nigdy nie wiadomo w czasie lata...

    Pekao SA.
    Prowadzenie rachunku gratis + karta IKM (tez gratis) przy pomocy ktorej
    wyplacisz pieniazki w kazdym oddziale w kraju.
    Jesli chcesz miec dostep do rachunku przez internet - kosztuje
    ta przyjemnosc 3zl/miesiac.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 5. Data: 2003-08-07 16:04:27
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Prof_Ex <p...@N...gazeta.pl> napisał w

> [...]
    > ktorej wyplacisz pieniazki w kazdym oddziale w kraju.
    > Jesli chcesz miec dostep do rachunku przez internet - kosztuje

    Czy w ramach tego r-ku można również wykonywać przelewy walutowe?
    (zwłaszcza zagraniczne)
    Czym zabezpieczony jest dostęp do konta? Token, hasła jednorazowe?
    Gdzie można coś przeczytać na ten temat? Jakiś trafny link?
    Mam konto walutowe w Pekaesie już od wielu lat, ale nigdy nie słyszałem
    o możliwości dostępu do niego przez Internet. Czy ta usługa dostępna
    jest w całym Kraju?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj