  • 1. Data: 2006-11-20 21:56:09
    Temat: Rachunek za prąd przelewem
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Jak mogę zapłacić za prąd przelewem?

    Na papierku opłat mam "EnergiaPro Koncern Energetyczny, etc...", wartość "do
    zapłaty", kilka różnych numerów (który to ewidencyjny?!) i potwierdzenie dla
    wpłacającego.

    Co wpisać w tytule przelewu aby go zaakceptowali?

    Jest jakaś szansa, że przelew im zaginie i stwierdzą, że nie zapłaciłem?

  • 2. Data: 2006-11-20 22:01:01
    Temat: Re: Rachunek za prąd przelewem
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    Jacek Popławski <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > wpłacającego.
    >
    > Co wpisać w tytule przelewu aby go zaakceptowali?

    numer i data faktury, okres za jaki placisz i za co,twoje dane + adres oraz
    numer klienta.
    Najwazniejszy jest numer faktury.

  • 3. Data: 2006-11-20 22:22:20
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that Krzysztofsf wrote:

    > numer i data faktury, okres za jaki placisz i za co,twoje dane + adres oraz
    > numer klienta.
    > Najwazniejszy jest numer faktury.

    Mam coś takiego:

    Faktura VAT (Rozliczeniowa) nr: xxxxxxxxxx

    Informacje o punkcie odbioru...... XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXX
    (co ciekawe to zawiera nie tylko cyfry ale i litery)

    a potem na blankietach:

    POTWIERDZENIE DLA WPŁACAJĄCEGO xxxxxxxxxxxx
    XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXX 1

    czyli ten sam numer co "informacje o punkcie odbioru", plus ostatnia cyfra,
    zmieniająca się co miesiąc

    a nad adresem EnergiiPro mam jescze jakiś długi numer: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Numer faktury VAT nie pojawia się ani razu na blankietach (a przecież to tymi
    blankietami się płaci na poczcie).

    Zarówno na fakturze jak i blankietach powtarza się ten identyfikator z cyframi
    i literami. Co miesiąc zmienia mu się ostatnia cyfra. No i jest jeszcze ten
    długi numer na górze blankietu. I jeszcze potwierdzenie dla wpłacającego.

    Które z tych rzeczy mam umieścić w tytule przelewu? Przecież tytuł przelewu
    chyba nie może być aż tak długi.

  • 4. Data: 2006-11-20 22:50:45
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > numer i data faktury, okres za jaki placisz i za co,twoje dane + adres oraz
    > numer klienta.

    a nie prosciej "za FV 1234545667"

    > Najwazniejszy jest numer faktury.

    Najważniejszy to jest numer konta bankowego ;),
    ale licytowac sie nie zamierzam

    bliska zeru
    a nawet jak stwierdza to potwierdzenie w zeby i do biura
    masz na to 14 dni zgodnie z prawem jakimś tam

  • 5. Data: 2006-11-20 23:50:13
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Jacek Popławski" <j...@i...pl> wrote in message

    > Faktura VAT (Rozliczeniowa) nr: xxxxxxxxxx
    >
    > Informacje o punkcie odbioru...... XXXXX XXXXX XXXXX XXXXXX
    > (co ciekawe to zawiera nie tylko cyfry ale i litery)

    I wystarczą te cyferki i literki.

    > czyli ten sam numer co "informacje o punkcie odbioru", plus ostatnia
    > cyfra,
    > zmieniająca się co miesiąc

    tą ostatnią cyferkę możesz osbie olać.

    > Numer faktury VAT nie pojawia się ani razu na blankietach (a przecież to
    > tymi
    > blankietami się płaci na poczcie).

    Bo do zapłaty nie jest do niczego potrzebny.
    Jeśli nie wskażesz za co płacisz to zaksięgują wg własnej woli, czyli zwykle
    najstarsze zaległości jeśli masz.
    Jak napiszesz za co, za jaki okres lub numer faktury to muszą zaksięgować
    dokładnie tak jak zapisałeś.
    Jak nie masz zaległości nie robi to różnicy.

    > No i jest jeszcze ten
    > długi numer na górze blankietu.

    A nie przypadkiem ich numer konta bankowego?

    > Które z tych rzeczy mam umieścić w tytule przelewu? Przecież tytuł
    > przelewu
    > chyba nie może być aż tak długi.

    1. Numer odbiorcy / punktu odbioru jest wystarczający (ten literki i
    cyferki)
    2 nr faktury vat lub za jaki okres tez ci się tam jeszcze zmieści.

  • 6. Data: 2006-11-21 09:18:41
    Od: "wk" <b...@p...onetABC.pl>

> [...]
    > dla
    > wpłacającego.
    >
    > Co wpisać w tytule przelewu aby go zaakceptowali?

    Najprosciej zadzwonic do BOK i sie spytac.

    pozdrawiam, wk

  • 7. Data: 2006-11-21 19:00:57
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Co zakład energetyczny to inna faktura - a nie masz na tych blankietach
    czegoś co się nazywa numer KTR? Literki KTR i siedem cyfr, po tym w moim
    mieście identyfikują wpłaty.

    Nika
    Pisz tutaj
    http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw