  • 21. Data: 2012-03-30 11:17:23
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: "Marcin " <m...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
    > Teraz czekam na telefon i kuriera, bo nie chce mi się po oddziałach latać.

    Dzięki za informację :-) może się skuszę na te wisienki.
    Mam tylko jeszcze pytanie (bo nie znam dobrze rajfiego): czy te wszystkie
    kroki: konto, karta, zamknięcie konta można zrobić bez wizyty w oddziale?

  • 22. Data: 2012-03-30 11:17:45
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Mar, 11:06, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Sprawdziłem pocztę i link już jest. Wypełniłem formularz (tutaj ich
    > trzeba pochwalić, bo to jeden z najlepszych jakie do tej pory widziałem i
    > wypełniałem. Nawet pod linuksem i Chroumium wszystko działało jak należy
    > bez żadnego zająknięcia).
    > Teraz czekam na telefon i kuriera, bo nie chce mi się po oddziałach latać.

    Pisza, ze zadzwonia w nastepnym dniu, a do kolegi zadzwonili juz po
    godzinie.
    --
    pozdr.
    ls

  • 23. Data: 2012-03-30 11:48:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 09:17:23 +0000, Marcin napisał(a):

    > Dzięki za informację :-) może się skuszę na te wisienki. Mam tylko
    > jeszcze pytanie (bo nie znam dobrze rajfiego): czy te wszystkie kroki:
    > konto, karta, zamknięcie konta można zrobić bez wizyty w oddziale?

    Konto można założyć przez kuriera, ewentualna rezygnacja też - kartę
    zastrzeżesz i wyślesz list ze standardową formułką zamknięcia rachunku
    bankowego. Zauważ, że jak się karty pozbędziesz to konto jest całkowicie
    za free.

    --
    xbartx

  • 24. Data: 2012-03-30 12:30:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dzwoniła właśnie Pani z Rajfiego, nota bene bardzo sympatyczna ;)
    Jako, że byłem ich klientem to tylko kilka poprawek kosmetycznych, bo
    dane moją cały czas mają he he i niby do 3 dni roboczych ma się pojawić
    kurier. Trzeba założyć konto ROR i konto lokacyjne (ja odznaczyłem w
    wniosku to lokacyjne), bo inaczej wisienki nie wpadną.

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2012-03-30 12:49:14
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Mar, 12:30, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > kurier. Trzeba założyć konto ROR i konto lokacyjne (ja odznaczyłem w
    > wniosku to lokacyjne), bo inaczej wisienki nie wpadną.

    Dziwne, bo w regulaminie nie pisze, ze lokacyjne obowiązkowe.
    Ale walutowego nie trzeba?
    --
    pozdr.
    ls

  • 26. Data: 2012-03-30 15:29:57
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
> [...]

    Lokacyjne? ok, niby też za darmo, ale w warunkach w gruperze nic o tym nie ma.
    Tylko:
    "należy zawrzeć Umowę Rachunku Comfort Direct oraz Umowę o Kartę Debetową Visa
    Classic"

  • 27. Data: 2012-03-30 15:45:13
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-30 12:30, xbartx pisze:

> [...]
    > kurier. Trzeba założyć konto ROR i konto lokacyjne (ja odznaczyłem w
    > wniosku to lokacyjne), bo inaczej wisienki nie wpadną.

    O lokacyjnym nie ma ani słowa w regulaminie. Ja też jestem po rozmowie z
    Rajfim i białkomat wiedział, że wniosek z promocji i potwierdził, że
    lokacyjne nie jest obowiązkowe do spełnienia warunków promocji.

    L.

  • 28. Data: 2012-03-30 16:13:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 30 Mar 2012 15:45:13 +0200, Łukasz napisał(a):

    > O lokacyjnym nie ma ani słowa w regulaminie. Ja też jestem po rozmowie z
    > Rajfim i białkomat wiedział, że wniosek z promocji i potwierdził, że
    > lokacyjne nie jest obowiązkowe do spełnienia warunków promocji.

    W sumie jeden czort i tak jest za darmo a mi się nie chciało tego
    prostować i tracić czas.

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2012-03-30 17:37:31
    Od: " " <m...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):
    > W sumie jeden czort i tak jest za darmo a mi się nie chciało tego
    > prostować i tracić czas.

    Do mnie oddzwonili w 2 minuty po wypełnieniu formularza ;-)

    Zapomniałem się jeszcze dopytać, ale może Wy wiecie:
    - zaksięgowane zostaną dwa wpływy w wysokości minimum 1000 zł ka&#348;dy, w dwóch
    kolejnych miesiącach kalendarzowych;
    czyli raz na miesiąć kalendarzowy wystarczy, że przeleję 1000zł, czy też muszę
    w każdym miesiącu przelać dwa razy po co najmniej 1000zł?

    - czy kartę muszę utrzymywać przez dwa miesiące, czy mogę ją od razu wypowiedzieć?

  • 30. Data: 2012-03-30 17:49:30
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-30 17:37, m...@g...pl pisze:
    > Do mnie oddzwonili w 2 minuty po wypełnieniu formularza ;-)
    Do mnie też jakoś podobnie.

    Ja mam natomiast inne pytanie : jeżeli warunki spełnię w kwietniu i w
    maju to premię dostanę w maju i czerwcu ?

    Mr. Owl