  • 41. Data: 2012-04-19 22:16:55
    Temat: Re: Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ja liczę, że C6-00 da radę, próbował ktoś?

    Tylko aktywacja i zmiana hasła poszła:

    VIP Mobile 5.2.4 APPID e3c152
    "Nie udało się nawiązać połączenia z bankiem. Spróbuj ponownie. Jeśli
    problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z Centrum Telefonicznym i podaj
    kod operacji. 111 (A-6QC3-RPC3)."

    Wygląda groźnie.

    A teraz:
    "Wystąpił problem z aplikacją. Spróbuj ponownie. Jeśli problem będzie się
    powtarzał, skontaktuj się z Centrum Telefonicznym i podaj kod operacji. 200
    (B-3CE3-V69)"

  • 42. Data: 2012-04-20 08:16:46
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-16 18:30, Waldek pisze:

    (...)

    > A gdzie ci tak spieszno .....
    > § 6 pkt 3 - odnosnie umowy o KD spelniony ?

    Hmm... a dostałeś umowę o kartę debetową i/lub umowę o prowadzenie rachunku?

    Ja szukam i jak na razie są to dokumenty widmo ;o)

    --
    L.

  • 43. Data: 2012-04-20 13:22:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Łukasz" jmqv0h$et9$...@i...gazeta.pl

    > Hmm... a dostałeś umowę o kartę debetową
    > i/lub umowę o prowadzenie rachunku?

    > Ja szukam i jak na razie są to dokumenty widmo ;o)

    Potwierdzenie otwarcia konta [osobowego i lokomotywowego?] osobistego
    i lokacyjnego. RB zyskał ;) kilku klientów, każdemu ma wypłacić
    wielokrotność 200 wiśni, w zamian ma masę informacji:

    -- nie mammy umów o kartę
    -- nie mammy umów o konto
    -- regulamin jest napisany co najmniej niejednoznacznie
    -- aplikacja [debilna?] mobilna pracuje poprawnie jedynie
    na części telefonów wymienionych przez bank

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2012-04-20 19:39:49
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Ja liczę, że C6-00 da radę, próbował ktoś?

    Coraz lepiej:
    C6-00 - OK (po kilku nieudanych próbach)
    6300 - OK (za pierwszym razem)

  • 45. Data: 2012-04-20 19:48:59
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >C6-00 - OK (po kilku nieudanych próbach)

    >6300 - OK (za pierwszym razem)

    6300 na mBank Mobile chodziła. Zero problemów, zżarło 500KB z pakietu 50MB i
    ani grosza z salda.