-
1. Data: 2009-02-24 18:41:06
Temat: Raiffeisen - jakość obsługi
Od: Mithos <f...@a...pl>
Dzisiaj wysłałem maila do Raiffeisen (z poziomu ich www) z pewnym
zapytaniem. W ciągu 2h miałem odpowiedź i nawet załącznik graficzny :)
Nic tylko pochwalić, bo niektóre banki nie odpowiadają w ogóle albo
odpowiadają po tygodniu.
--
Mithos
-
2. Data: 2009-02-24 20:36:08
Temat: Re: Raiffeisen - jakość obsługi
Od: "Baloo" <b...@o...eu>
"Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
news:go1f0g$n82$1@news.onet.pl...
> Dzisiaj wysłałem maila do Raiffeisen (z poziomu ich www) z pewnym
> zapytaniem. W ciągu 2h miałem odpowiedź i nawet załącznik graficzny :)
> Nic tylko pochwalić, bo niektóre banki nie odpowiadają w ogóle albo
> odpowiadają po tygodniu.
Jakość obsługi RB poprawiła się znacząco od niecałego roku, mieli jakieś
poważne zmiany i restrukturyzacje. Jesteśmy ich klientem od 6 lat i kiedyś
to była po prostu masakra. Zero kompetencji, częste awarie systemu, brak
możliwości doproszenia się o stałą obsługę klienta pomimo odpowiednich
obrotów. Normalnie antybank na całego. Trzymały nas z nimi jedynie
rewelacyjnie niskie opłaty za przelewy zagraniczne.
Natomiast od czerwca - normalnie nie poznaję banku :) Opiekun klienta na
każde pstryknięcie palca, niezłe warunki lokat i kredytowania, całkiem
przyzwoita bankowość elektroniczna - generalnie na plus. Opłaty za przelewy
jeszcze bardziej się obniżyły. Jedyny minus banku to opłaty pozostałe. Za
durną opinię śpiewają sobie 100 zł.