eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - jakość obsługi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2009-02-24 18:41:06
    Temat: Raiffeisen - jakość obsługi
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj wysłałem maila do Raiffeisen (z poziomu ich www) z pewnym
    zapytaniem. W ciągu 2h miałem odpowiedź i nawet załącznik graficzny :)

    Nic tylko pochwalić, bo niektóre banki nie odpowiadają w ogóle albo
    odpowiadają po tygodniu.


    --
    Mithos


  • 2. Data: 2009-02-24 20:36:08
    Temat: Re: Raiffeisen - jakość obsługi
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:go1f0g$n82$1@news.onet.pl...

    > Dzisiaj wysłałem maila do Raiffeisen (z poziomu ich www) z pewnym
    > zapytaniem. W ciągu 2h miałem odpowiedź i nawet załącznik graficzny :)
    > Nic tylko pochwalić, bo niektóre banki nie odpowiadają w ogóle albo
    > odpowiadają po tygodniu.

    Jakość obsługi RB poprawiła się znacząco od niecałego roku, mieli jakieś
    poważne zmiany i restrukturyzacje. Jesteśmy ich klientem od 6 lat i kiedyś
    to była po prostu masakra. Zero kompetencji, częste awarie systemu, brak
    możliwości doproszenia się o stałą obsługę klienta pomimo odpowiednich
    obrotów. Normalnie antybank na całego. Trzymały nas z nimi jedynie
    rewelacyjnie niskie opłaty za przelewy zagraniczne.
    Natomiast od czerwca - normalnie nie poznaję banku :) Opiekun klienta na
    każde pstryknięcie palca, niezłe warunki lokat i kredytowania, całkiem
    przyzwoita bankowość elektroniczna - generalnie na plus. Opłaty za przelewy
    jeszcze bardziej się obniżyły. Jedyny minus banku to opłaty pozostałe. Za
    durną opinię śpiewają sobie 100 zł.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1