eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen on-line zmienił się na gorszeRaiffeisen on-line zmienił się na gorsze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raiffeisen on-line zmienił się na gorsze
    Date: Mon, 25 Apr 2005 15:59:18 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <d4itck$mm$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Reply-To: yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com
    NNTP-Posting-Host: amp150.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1114437844 726 83.17.71.150 (25 Apr 2005 14:04:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Apr 2005 14:04:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.7.5) Gecko/20041206
    Thunderbird/1.0 Mnenhy/0.7
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Antivirus: avast! (VPS 0516-8, 2005-04-24), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:345974
    [ ukryj nagłówki ]

    Zmieniono serwis www.
    Ewentualnie zmieniają i miałem do czynienia z półproduktem.
    Nie wiem jak to odczują posiadacze kont, ale dla posiadacza kk serwis
    stał się całkowicie nieprzydatny. Dotychczas można było sobie obejrzeć
    zarówno obciążenia karty jak i obciążenia konta karty. Teraz obciążenia
    konta karty są nieobecne, w efekcie można jedynie oglądać słupki liczb w
    żaden sensowny sposób nie zbilansowanych. Nie ma żadnej możliwości
    ocenienia wydatków dokonywanych przez posiadacza karty dodatkowej (były
    w historii rachunku, raz na miesiąc).
    Serwis się muli.
    Próba wejścia w szczegóły (termin spłaty, obciążenie) zwraca błąd systemowy.
    Może ktoś wie czy wlazłem w toto w trakcie przeróbek (ok, poczekam), czy
    tak ma być (czem prędzej ucieknę, bo nie zamierzam wydzwaniać do nich za
    każdym razem jak przyjdzie mi ochota coś sprawdzić).
    Panna w Centrum telefonicznym (do którego trudno bardzo się dodzwonić)
    nic nie wie, dobrze, że umiała przyjąć reklamację
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****
    **** and someone will make a better idiot ****
    **** ****
    **** yayco(yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1