eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosieRaiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: koala <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Date: Thu, 22 May 2014 17:50:22 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <lll6bv$tis$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: matrix.303net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1400773823 30300 80.53.17.194 (22 May 2014 15:50:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 May 2014 15:50:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:602729
    [ ukryj nagłówki ]

    Raiffeisen to dziwny bank. (od niedawna coraz dziwniejszy)

    Była u nas na grupie jazda ze zmianą TOIP Kart kredytowych w tym banku.
    Oczywiście złożyłem protest - pewnie jak wielu innych - sądząc po wątku
    który wtedy zacząłem.

    Do tej pory nie otrzymałem jakiejkolwiek informacji potwierdzającej ten
    fakt oprócz jakiegoś numerka wydrukowanego bezimiennie za marmurem na
    mojej kopii pisma.

    Aż tu nagle doszedł SMS z ichniej windykacji że jest nieuregulowana
    zaległość w kwocie X.

    W międzyczasie przyszedł normalny wyciąg z inną kwotą do zapłaty i
    terminem za kilka dni.

    Zaznaczam że nie mam dostępu do systemu internetowego w tym banku gdyż
    nigdy takiego dostępu nie potrzebowałem - była to karta generalnie
    rezerwowa.

    Nie przesłano informacji o rozwiązaniu umowy o KK z końcowym
    rozliczeniem i kwotą zaległości oraz terminem zapłaty.
    I to wszystko po kilku latach bezproblemowej współpracy z tym bankiem.

    Złożyłem reklamację telefonicznie i mam zamiar złożyć dodatkowe pismo do
    marmura w ślad za tym.

    To się nadaje co najmniej do prasy jak nie do Arbitra Bankowego.

    Tym bardziej odradzam wszystkim jakąkolwiek współpracę z tym bankiem ze
    względu na takie traktowanie klienta.

    Najśmieszniejsze że w ich systemie ponoć wisi że zamykałem kartę
    kredytową a nie złożyłem protest do zmiany TOIP.
    No ale wtedy pewnie bym dostał końcowy wyciąg.

    Pozdr,
    Koala

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1