  • 11. Data: 2014-06-08 11:22:16
    Temat: Re: Raiffi - zastrzeżenie karty
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-06-06 22:03, mm wrote:

    > Czy ktoś wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i
    > nie zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturującego się klienta"?

    Ja dostalem papierowa odpowiedz na reklamacje ze zamkneli i wtedy juz
    nie moglem sie zalogowac (ok 3 dni po podanej dacie zamkniecia).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2014-06-08 11:38:48
    Od: mm <m...@n...com>

    darnok pisze:

    > Ja dostalem papierowa odpowiedz na reklamacje ze zamkneli i wtedy juz nie moglem
    > sie zalogowac (ok 3 dni po podanej dacie zamkniecia).

    No tak. Tu wszystko było "po kolei". A u mnie. Najpierw SMS, że odpowiedź na
    reklamację się przedłuży, a następnego dnia brak możliwości zalogowania się.
    Papierowej odpowiedzi oczywiście nie ma.
    "Ćwierćbank" to chyba zbyt wygórowane określenie.
    Ciekawe jak się zachowa KNF w tej sprawie.

  • 13. Data: 2014-06-08 18:29:33
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Najprawdopodobniej, jezli skladales skarge w KNF, KNF ja przekazal do
    banku i zamknieto karte, musisz poczekac na list z banku o tresci: byl
    to blad naszego pracownika, upomnielismy naszego pracownika, sytuacja
    nie powinna sie powtorzyc wiecej, przepraszamy.

  • 14. Data: 2014-06-08 19:22:10
    Od: mm <m...@n...com>

    tom pisze:
> [...]
    > pracownika, upomnielismy naszego pracownika, sytuacja nie powinna sie powtorzyc

    Akurat bardziej zależy mi na pisemnym potwierdzeniu zamknięcia karty z wyraźnie
    zaznaczonym dniem, z którym to nastąpiło.
    Ich przeprosiny niewiele wniosą - ja tę instytucję zamierzam omijać szerokim łukiem.