-
11. Data: 2003-01-31 22:07:44
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote:
> BTW czy adres 195.136.95.129 w nagłówkach Twojego postu jest przypadkiem?
Hehe ;))) Dokladnie to samo mi sie nasunęło po przeczytaniu tego postu :D
Jak widac przypuszczenie bylo uzasadnione ;))
X-Forwarded-For: 195.136.95.129, 213.180.130.13
RCB Raiffeisen Bank Polska S.A.
--
Pozdrawiam,
Witek
-
12. Data: 2003-02-01 10:15:44
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: "jo44" <j...@o...pl>
Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości ...
> Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote:
>
> > BTW czy adres 195.136.95.129 w nagłówkach Twojego postu jest przypadkiem?
>
> Hehe ;))) Dokladnie to samo mi sie nasunęło po przeczytaniu tego postu :D
> Jak widac przypuszczenie bylo uzasadnione ;))
> X-Forwarded-For: 195.136.95.129, 213.180.130.13
> RCB Raiffeisen Bank Polska S.A.
>
To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -
w przeciwieństwie do was, którzy tylko przypuszczacie,
że wiecie o czym piszecie. Bo czymże jest argument
"zawsze tak było".
-
13. Data: 2003-02-01 10:48:48
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: "MK" <m...@i...pl>
Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b1g6of$dsu$1@korweta.task.gda.pl...
>
> >
> To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -
>
Sugerujesz, ze pracownicy Rajffiego wiedza ze przelew nie wyszedl zgodnie z
planem z mBanku?
Maciej
-
14. Data: 2003-02-01 10:59:11
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał
> To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -
> w przeciwieństwie do was, którzy tylko przypuszczacie,
> że wiecie o czym piszecie.
A czy ja gdzies pisalem powyzej o mB czy Rajfim ? NIE !!!
> Bo czymże jest argument
> "zawsze tak było".
To nie ja pisalem ;P
--
Witek
-
15. Data: 2003-02-01 13:48:48
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: "jo44" <j...@o...pl>
Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:kCN_9.67771$xv1.928019@news.chello.at...
> Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> news:b1g6of$dsu$1@korweta.task.gda.pl...
> >
> > >
> > To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -
> >
>
> Sugerujesz, ze pracownicy Rajffiego wiedza ze przelew nie wyszedl zgodnie z
> planem z mBanku?
>
No napewno mają duże szanse, by wiedzieć....
;)))
-
16. Data: 2003-02-01 17:05:01
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
Dnia Sat, 1 Feb 2003 11:15:44 +0100,
osoba podpisana: jo44 <j...@o...pl>
napisała:
>
> Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości ...
>> Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote:
>>
>> > BTW czy adres 195.136.95.129 w nagłówkach Twojego postu jest przypadkiem?
>>
>> Hehe ;))) Dokladnie to samo mi sie nasunęło po przeczytaniu tego postu :D
>> Jak widac przypuszczenie bylo uzasadnione ;))
>> X-Forwarded-For: 195.136.95.129, 213.180.130.13
>> RCB Raiffeisen Bank Polska S.A.
>>
> To tylko oznacza Panowie, że Kolega wie o czym pisze -
To oznacza też, że pracownik Rajfiego uznaje za normalne zwracanie się
do klienta (nie twierdzę, że bez winy) per "człowieku" i sugerowanie mu
kłopotów z ego :-P[1]
> w przeciwieństwie do was, którzy tylko przypuszczacie,
> że wiecie o czym piszecie. Bo czymże jest argument
> "zawsze tak było".
A przepraszam, po czym innym mam wnioskować ? Nie jestem pracownikiem
banku(banków) wiem tylko po efektach.
Mam jakieś doświadczenia z mBankiem, mam jakieś doświadczenia z
Raiffeisenem.
Jedyne do czego można się przyczepić to tytuł mojego posta.
Natomiast _nikt_ z Raiffeisena nie przesłał mi nic co by
pomogło ustalić czy to faktycznie była wina mBanku czy RCB, czy to
zaprzeeczenia, czy też prośby o podanie szczegółów przelewu. Nic.
Niestety RCB nie jest jedyny :-(
KJ
[1] o wiele lepiej ten człowiek by zrobił mając jakiś disklajmer w
rodzaju "przedstawione opinie nie reprezentują w żaden sposób mojego
pracodawcy"
>
>
--
Anyone can make an omelet with eggs. The trick is to make one with none.
-
17. Data: 2003-02-02 09:07:11
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: a...@p...onet.pl
> Jedyne do czego można się przyczepić to tytuł mojego posta.
No i własnie dokładnie przyczepiłem się tytułu Twojego posta. Nic nie
sprawdziłeś do końca (sam to napisałeś), bo po co się męczyć ? - lepiej od razu
napisać w niusach coś ciekawego - przyciągającego uwagę ;))
> Natomiast _nikt_ z Raiffeisena nie przesłał mi nic co by
> pomogło ustalić czy to faktycznie była wina mBanku czy RCB, czy to
> zaprzeeczenia, czy też prośby o podanie szczegółów przelewu. Nic.
> Niestety RCB nie jest jedyny :-(
Z tego co się orientuję to w każdym banku obowiązują takie regulacje, że klient
posiadający w nim np. rachunek ma prawo zgłosić zapytanie lub reklamację
dotyczącą swojego problemu, a bank ma obowiązek to wyjaśnić ;))) czy może w tym
przypadku się mylę ??? Czy już zrobiłeś coś w tym kierunku ????
> [1] o wiele lepiej ten człowiek by zrobił mając jakiś disklajmer w
> rodzaju "przedstawione opinie nie reprezentują w żaden sposób mojego
> pracodawcy"
O wiele lepiej byś zrobił zastanawiając się nad tym co piszesz - proszę pokaż,
który kawałek mojego postu był wyrażeniem opinii lub wyjaśnienia takiego lub
innego pracodawcy ?????
A.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
18. Data: 2003-02-02 11:01:12
Temat: Re: [Raiifeisen] - schodzi na psy ?
Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>
Dnia 2 Feb 2003 10:07:11 +0100,
osoba podpisana: a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl>
napisała:
>
>> Jedyne do czego można się przyczepić to tytuł mojego posta.
>
> No i własnie dokładnie przyczepiłem się tytułu Twojego posta. Nic nie
> sprawdziłeś do końca (sam to napisałeś), bo po co się męczyć ? - lepiej od razu
> napisać w niusach coś ciekawego - przyciągającego uwagę ;))
>
>
>> Natomiast _nikt_ z Raiffeisena nie przesłał mi nic co by
>> pomogło ustalić czy to faktycznie była wina mBanku czy RCB, czy to
>> zaprzeeczenia, czy też prośby o podanie szczegółów przelewu. Nic.
>> Niestety RCB nie jest jedyny :-(
>
> Z tego co się orientuję to w każdym banku obowiązują takie regulacje, że klient
> posiadający w nim np. rachunek ma prawo zgłosić zapytanie lub reklamację
> dotyczącą swojego problemu, a bank ma obowiązek to wyjaśnić ;)))
>czy może w tym
> przypadku się mylę ??? Czy już zrobiłeś coś w tym kierunku ????
>
Regulacje pewnie są, jeśli koniecznie chcesz mogę zgłosić pisemnie
reklamacje. Tylko na przykład:
Próba wyjaśnienienia szczegółów przelewu w ING na kasę mieszkaniową
trwała tydzień i gdyby nie jedna dobra dusza to pewnie by się to nie
skończyło.
Próba wyjasnienia dlaczego przelewy (tym razem w mBanku ) 2
stycznia poszły nie w takiej kolejności jak deklaruje bank. Odpowiedzi
różne.
W przypadku tej awarii KIR-u w zeszłym roku. Pracownik Rajfiego nie
potrafił nic sensownego odpowiedzieć, nie wpadł na pomysł, żeby "pchnąć"
gdzieś dalej.
Więcej ?
Dlaczego niby tym razem miałoby być inaczej ?
O juz wielokrotnie przytaczanym wypinaniu się banków na klientów, którym
nie chcą udzielić kredytu szkoda pisać.
Nietety, wygląda na to że dopiero publiczne napiętnowanie zmusza ludzi z
banku do zającia się sprawą. I co dziwniejsze, z obsługą niestandardowych
sytuacji jest coraz _gorzej_[2] choć wydaje się że powinno byc
odwrotnie.
>
>> [1] o wiele lepiej ten człowiek by zrobił mając jakiś disklajmer w
>> rodzaju "przedstawione opinie nie reprezentują w żaden sposób mojego
>> pracodawcy"
>
> O wiele lepiej byś zrobił zastanawiając się nad tym co piszesz - proszę pokaż,
> który kawałek mojego postu był wyrażeniem opinii lub wyjaśnienia takiego lub
> innego pracodawcy ?????
Chcesz powiedzieć, że ze służbowego komputera możesz sobie bluzgać
klienów ?[1]
KJ
>
>
> A.
>
KJ
[1] - bo mimo wszystko nie wierzę, że jest to włamywacz który wpiął się
w sieć rajfiego i z niej pisze.
[2] - a przynajmniej takie jest moje subiektywne odczucie.
--
EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping