  • 1. Data: 2012-04-04 03:15:39
    Temat: Rajfi i KEmulator
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Nie wiem, czy ten softtelefon pójdzie.

    Tokena EB -- nie ruszył.

    Token KB -- uruchomił się, ale
    nie udało się mi wysłać niczego.

    To coś od Rajfiego chce kodów, haseł, numeru telefonu...

    200 złotych to nie za mało jak za takie testy?
    I jest ryzyko -- 2 złote za debetówkę, gdy brak obrotów...

    A obracanie keszbeczne w realu może nie udać się.
    Na liście nie ma Rajfiego:

    http://www.visa.pl/visa_w_polsce/karty_dla_ciebie/vi
    sa_cash_back.aspx

    Bank BPH
    Bank Millennium
    Bank Pocztowy
    Bank Polskiej Spółdzielczości i Zrzeszone Banki Spółdzielcze
    Bank Spółdzielczy w Brodnicy
    Bank Zachodni WBK
    BRE BANK SA
    Citi Handlowy (dla kart Visa Business)
    Credit Agricole Bank Polska S.A.
    DnB NORD
    FM Bank
    Gospodarczy Bank Wielkopolski
    ING Bank Śląski
    INVEST-BANK
    Mazowiecki Bank Regionalny i zrzeszone Banki Spółdzielcze
    mBank
    MultiBank
    Podkarpacki Bank Spółdzielczy
    PKO Bank Polski
    SKOK Spółdzielcze Kasy Oszczędnościowo-Kredytowe
    VOLKSWAGEN BANK direct

    -=-

    Hardego telefonu nie mam. Może ojcu wymienią za jakiś
    czas -- ale nie wiem, czy go znów w durnia nie zrobię
    w TeDebile, jak to uczynili ostatnim razem, dając mu
    jakiś szajsowaty telefon...

    Niewiele brakowąło, aby m kupił Rolę Gigabajtową.

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/gigabyte/gsmartrola/

    Nie wiem, czy dokładnie tą, bo nie znam się ani na rolach,
    ani na wielkościach... Mega -- to jeszcze, jeszcze, ale żeby giga?...

    Kosztował w Carrefourze prawie 3 stówy!!!
    Albo ponad 3 -- czy to ważne, skoro go już ta nie ma?

    Miał wszystko poza autofokusem -- był fokus, ale nie auto.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'