  • 1. Data: 2009-06-09 09:08:37
    Temat: Rating
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    Niby tam coś liznąłem o ych ratingach, ale czy ktos zna tabelke krajów
    z ich ratingami? Gdzies chyba byl przelicznik tych ratingow na punkty
    ktoś pamięta?

    ____
    http://www.parkiet.com/artykul/31,819214.html
    Irlandia: Drugie cięcie ratingu. I nie ostatnie?

    Z AA+ do AA, czyli o jeden stopień, obniżyła ocenę wiarygodności
    kredytowej Irlandii agencja Standard & Poor?s.

    Utrzymując perspektywę negatywną zagroziła, że na tym cięcia ratingu
    się nie skończyły. Najwyższą z możliwych ocenę AAA irlandzkie obligacje
    straciły w marcu tego roku. Wczoraj doszło więc już do drugiej
    redukcji. S&P uzasadniła ją wzrostem kosztów irlandzkiego budżetu,
    związanych z pomocą dla banków. ? Irlandia ma mnóstwo problemów i
    postrzegamy ją jako najbardziej zagrożoną pod względem fiskalnym w
    całej strefie euro ? skomentował decyzję S&P Harvinder Sian, ekonomista
    z RBS.

  • 2. Data: 2009-06-09 09:13:51
    Temat: Re: Rating
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Ja bym sobie dał spokój z tymi śmieciami.
    Ledwo żywe trupy tuz przed upadkiem miały ciągle dobre ratingi.
    To zwykłe fusy i to często gorsze niż dwie kreski pociągnięte przez wykres.
    DJ

  • 3. Data: 2009-06-09 09:19:10
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    DJ (stopazwrotu.pl) wrote:

    > Ja bym sobie dał spokój z tymi śmieciami.
    > Ledwo żywe trupy tuz przed upadkiem miały ciągle dobre ratingi.
    > To zwykłe fusy i to często gorsze niż dwie kreski pociągnięte przez
    > wykres. DJ

    Mam zasadę. Uczyć się stale. Jeśli ktoś zna odpowiedz prosze o info

  • 4. Data: 2009-06-09 09:26:41
    Od: "DJ \(stopazwrotu.pl\)" <d...@a...pl>

    Czy żeby przejechać pociągiem z Katowic do Krakowa uczyłbyś się przed
    rozpoczęciem podróży zasady działania silników elektrycznych prądu stałego?
    DJ

  • 5. Data: 2009-06-09 09:44:19
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "DJ (stopazwrotu.pl)" <d...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:h0l9sl$p72$1@news.onet.pl...
    > Czy żeby przejechać pociągiem z Katowic do Krakowa uczyłbyś się przed
    > rozpoczęciem podróży zasady działania silników elektrycznych prądu
    > stałego?
    > DJ

    Trzymając się tej analogii to należołoby się w ogóle powstrzymać przed
    wsiadaniem do pociągu, którego silniki okazały się wadliwe ;-)

  • 6. Data: 2009-06-09 10:13:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie zawracaj sobie dupy tymi pierdolami. Sa tyle samo warte co rekomendacje
    dot. akcji anali z bankow .

    D.

  • 7. Data: 2009-06-09 12:51:43
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Trzymając się tej analogii to należołoby się w ogóle powstrzymać przed
    > wsiadaniem do pociągu, którego silniki okazały się wadliwe ;-)

    Tej onformacji nie zdobedziesz.
    Podobnie informacji - na ile rzetelne są ratingi, rekomendacje i infa.
    Wszystko post factum, jak sie już skaszani.

  • 8. Data: 2009-06-09 16:45:46
    Od: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>

    DJ (stopazwrotu.pl) wrote:

    > Czy żeby przejechać pociągiem z Katowic do Krakowa uczyłbyś się przed
    > rozpoczęciem podróży zasady działania silników elektrycznych prądu
    > stałego? DJ

    Jak bym jechał raz? nie
    Jak bym jeździł często i do tego co jakiś czas moje życie zależało by od
    tego czy się znam (czyt. moje pieniądze) albo maszynista by mnie prosił
    bym pokierował pociągiem bo on idzie strajkowac to tak